31

31 2 0
                                    


Doamne, iubesc oamenii, iubesc oamenii în cel mai intens şi sincer mod.Iubesc ființele astea mici şi pline de viața care se învârt în jurul meu pentru a supravietui, cred că sunt îndrăgostita de ele, sunt îndragoatită si uimită în acelasi timp deoarece sunt diferiti unii de ceilalți, sunt atât de diferiti încât uneori sunt copleşită să trăiesc printre miliarde de suflete unice şi minunate.Cum am mai spus ,iubesc oamenii, ador oamenii fericiții si plini de viața, oamenii glumeți si vorbăreții... dar îi înțeleg şi pe cei care sunt tristi.Iubesc oamenii talentati, oamenii care de dedică întru totul în ceea ce fac si nu se plâng niciodată de cât de obositor si greu le este. Iubesc oamenii care produc artă, actorii, muzicienii, pictorii, sculptorii toti oamenii ăştia care se joacă cu sufletele lor doar pentru a le atinge puțin pe a le noastre. Iubesc oamenii care muncesc cu desăvârsire la visele lor, dar îi iubesc şi pe cei care s-au rătacit puțin pe drum. Ai dreptate, iubesc până şi acei oamenii lenesi si plictisiți de viată deoarece ai fi surprinsă să vezi ce se poate afla înăuntrul lor. Deşii ei sunt foarte fragili, iubesc oamenii care se dechid în fața mea si care îşi culeg cuvinte din adâncul sufletului pentru a-mi vorbi. Iubesc până si acei oamenii care tot ce încercă sa facă este să rămână în viață...de ei sunt ceea mai mândră.Ador oamenii singuratici si fara habar de viitor, să fiu sincera...ei sunt preferati mei.Ador oamenii harnici si perseverenti, ei bine , ei sunt cei care cred ca pot face tot ce isi propun...oh si crede-mă chiar pot. Iubesc până şi aceii oameni care sunt mereu încrezuții si aroganti, cei care mereu au încruntătura aceea adorabila între sprâncene, sunt aşa drăguți. Înțeleg până si oamenii aceia care in nepăsarea lor distrug alte suflete, ei sunt doar puțin pierduți dar crede-mă...merită iubiți ... Iubesc tot ce ține de fiintele astea mici si umane doar că uneori sunt foarte dezamăgită si ranită din cauza lor.Uneori cu toate că îi iubesc, aş vrea să nu îmi mai pese de ei şi de ce simt deoarece unii dintre ei mi-au schimbat viața in cel mai josnic mod posibil.Si da, iubesc oamenii dar nu pot avea încredere in ei, nu mă pot lăsa păcalită de nici măcar un cuvânt sau zâmbet adresat din partea lor şi asta pentru că desi eu îi iubesc pe ei...ei s-ar putea să mă urască.....Iubesc oamenii doar că din păcate asta este tot ce pot face pentru ei.

miA...

The moon and the sunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum