? အခ်စ္မ်ား သူ႔ဆီမွာ 💙 { Chanbaek }
Episode ~ 2
" ပထမဆံုး audition ေျဖဆိုရမွာကေတာ့ Byun Baekhyun ျဖစ္ပါတယ္.. "
MC မမ၏ ေၾကျငာသံအၾကားမွာ ဟိုလူႀကီးကို ေငၾကည့္ေနမိသည့္ အာရံုတို႔ကိုျဖတ္ကာ... စိတ္လႈပ္႐ွား၍ တုန္ေနေသာရင္အစံုကိုဖိလ်ွက္ stage ေပၚသို႔ အားတင္းရင္း တက္လာမိေလသည္......
ေအးစက္ေနေသာ လက္အစံုျဖင့္ microphone ကို ဆုပ္ကိုင္ရင္း.......
" Hello.... I'm Byun Baekhyun.I came from Burma,Myanmar.I'm Korean-Burmese nation. I love K-pop and I'm a K-poper.And then,I want to be a K-pop idol.... "
" What 's your idol group?Are you multi-kpoper or only stand? "
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ intro လုပ္ရင္း ႐ုတ္တရတ္ ေမးလာေသာ CL ၏ ေမးခြန္းေၾကာင့္ စိတ္ထဲႀကိတ္ေပ်ာ္သြားမိသည္.....
ခ်စ္ရသူ၏ အေ႐ွ႕တြင္ ထိုေမးခြန္းကိုေျဖခ်င္မိေနသည္မွာ အမွန္ပင္...." I'm not multi-kpoper.I'm EXOL.....I stand only EXO.But I like goodly SM artists "
CL: oh.... daebeak
မိမိ၏ အေျဖကို Mr.Park တစ္ေယာက္ ၾကားရၿပီးေနာက္ ပထမေတာ့ သူပါးစပ္ကေလးမဆိုစေလာက္ဟသြားကာ အံ့ျသသြားပံုရၿပီး ေနာက္ပိုင္းေတာ့ မသိမသာေလး ျပံဳးလိုက္သည္ေၾကာင့္ ပါးခ်ိဳင့္ေလးကိုပင္ လွစ္ကနဲ ျမင္လိုက္ရေလေသးသည္......
*** ခ်စ္ရသူ.... ခင္ဗ်ားႀကီးရဲ႕ အျပံဳးတစ္ခ်က္ဟာ.... က်ေနာ့ရဲ႕ ေကာင္းကင္မွာ ၾကယ္အစံုလင္းေစတယ္... ***
စင္ေအာက္၌ ခ်စ္လွစြာေသာ ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္႐ွိေနသည္ကို အာရံုေျဖာက္လ်ွက္ ၿငိမ့္ေညာင္းစြာထြက္ေပၚလာေသာ စႏၵယားသံကို အာရံုစိုက္ရင္း ........ " Miracles In December " သီခ်င္းကို စီးေမ်ာရင္း ဆိုေနမိေလသည္....
တီးလံုးသံအဆံုး.... က်ေနာ့ သီခ်င္းအၿပီးမွာေတာ့ microphone ကို က်စ္ေနေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားရင္း stage ေအာက္မွ judge မ်ား၏ comment ကို နားစြင့္ေနမိေလရဲ႕....
CL~ အသံေလးက vocal power ေကာင္းေကာင္းေလးနဲ႔ အရမ္းနားေထာင္လို႔ ေကာင္းတာပဲ....ေၾကာက္ေနတာေလးကလြဲရင္ အဆင္ေျပပါတယ္
Minho ~ you have good talent, boy. Fighting.
Choi Jinseok ~ ဒီေန႔ ၾကားရသမ်ွ audition လာေျဖတဲ့ ကေလးေတြထဲမွာ မင္း vocal ကို အႀကိဳက္ဆံုးပဲ...good luck....
YOU ARE READING
" အခ်စ္မ်ား သူ႔ဆီမွာ " [ H.I.A.T.U.S]
RomanceByun Beakhyun ~ ျမန္မာ -ကိုရီးယား ကျပားေကာင္ေလး .. EXO L တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး Park Chanyeol ကို အသည္းစြဲ ခ်စ္တဲ့ဒီေကာင္ေလးဟာ သူေျဖမယ့္ SM audition မွာ Chanyeol ကို judge အျဖစ္ ျမင္လိုက္ရတဲ့အခါ.... Park Chanyeol ~ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ျကား...