3.kérdező

1K 82 10
                                    

chitogetadashi kérdései:

Fairy tail:

Natsu, mit gondolsz Lucyról?

Natsu: Hát, nem tom...ő Luce....ennyi....tudommá!! Szeretem..

Lucy: Natsu...én is szeretlek!

Natsu:...mert kapok ingyen kaját!

Lucy:.....

Gajeel, mi a kedvenc metál/rock bandád?

Gajeel: Subidu....subi...subbbidubu.... A Gajeel az ász banda. Tagjai Gajeel Redfox, Gitár Metál és a háttértáncosok.

Bungou stray dogs:

Srácok, meddig bírjátok még idegekkel Dazai öngyilkos hajlamait?

Kunikida: Az évek alatt már hozzászoktunk...hmm, ez jó.....leírom!

Asano: Felőlem nyugodtan gyilkolásssza magát! Úgyis megmentem az életét, csak azért is!! *ördögi vigyor*

Kyouka: *monoton hangon* Én már nem bírom, szeretnék meghalni egy ilyen jóképű ,okos, tehetséges férfival az oldalamon ötök szerelemben...Dazai-san....nekem miérz kell ezt felolvasnom?

Atsushi: A testem lassan hozzászokig ahhoz, hogy testmozgás gyanánt Dazai-sant halászom ki, vagy szedem le a kötélről, vagy rángatom le valami épületről....

Dazai: Kegyetlenek vagytok, srácok! *színpadiasan felsóhajt*

Charlotte:

Yuu, te mióta tudtad, hogy szereted Tomorit?

Yuu: Ki az a Tomori? Mindegy...Pizzaszószt rá!!!

Yusarin, miért nem veszed észre, higy szemüveges srácunk utánad epekedik???

Yusa: Ohh...éz oolyaan édees!! Erre kell egy Yusarin féle varázsige!!!

Tokyo ghoul:

Kaneki,szerinted hogy alakítasz a 3.évadban? Ugyanakkora vérfürdőre készülhetünk?

Kaneki(k): Épp melyikünktől kérdezed?

Noragami:

Yato mikor kezdesz valamit magaddal? Úgy igazán....jó csak vicceltem...MIKOR LESZ YATORI????

Yato: A manga már kapható a Yato csemegeboltban, mindenféle más fanfelszereléssel együtt! Laponként csak 5 yen, és adományokat is elfogadunk!! Valamint ha rgy egész fejezete megvesz, ajáncék Yatori lesifotó jár hozzá!! Választahó! Köszönjük, hogy a Yato csemegeboltot választotta!!

Hiyori: Milyen képek?!

Igen, tudom, kicsit megszaladt a határ,mde kedvcsinálóként...és amúgy is vicces kérdések voltak! Na de mindegy...maradjunk az 5 kérdésnél!😉



Hahota Anime-módraOù les histoires vivent. Découvrez maintenant