Elimde biletimle uçağa binmek için sıra bekliyorum Uçağa binip yerime oturuyorum Koltuk numaram on üç Uğursuz sayı Tabi inanırsanız ... Neden burada olduğumu düşünüyorum. Babamı ziyaret etmem gerek annemle babam ayrılar .Annemle ben Türkiye ye taşındık . Babam ise California da kaldı ve ben önümüzdeki bir ay içinde babamın yanına ve konseyin yanına gitmeliyim . Annemle babam hiçbir zaman birbirini sevmemiş fakat çağının en güçlü element kullanıcıları oldukları için ikisi benim doğmam için birlikte olması gerekmiş . Ben doğduktan sonra da zaten ayrıldılar . EVET doğru duydunuz . annem ve babam element kullanıcısı . dolayısıyla bende . hem safkan hem de dünyanın en iyi toprak kullanıcısı oluyorum . Bunun yüzünden California ya gitmem gerek . Konseye . Bizler doğmadan önce çağının en güçlü iki -biri dişi biri erkek - toprak hava su ateş ve ruh kullanıcısı evlenip bizim gibi safkanlar doğurmak zorunda kalırlar. Çünkü her 500 yılda bir kimsenin tam olarak içeriğini bilmediği bir ayin töreni düzenler insanların mahvettiği doğayı yeniden ayağa kaldırmaya çalışırdık . her element kullanıcısı sırayla toprak ateş hava su ve ruh safkan çocuklarını doğururdu . Bu doğumların arasında yaklaşık 100 yıl olmak zorundaydı . ben ilk doğduğum için tam olarak 499 yaşındayım . çok uzun süre yaşadım . Artık son safkan element kullanıcısının da doğup hayatımı esir alan bu önemli görevden kurtulmak istiyordum . Zaten az da kalmıştı . ruh elementinin sahibi kadın Maria hamileydi ve ve çok yakın bir zaman içinde şu anki görüntüm olan 17 yaşına basacaktı(499 yaşında olmama rağmen bizim reşitliğimiz 17 olduğu için 17 yaş görüntüsünde kalırdık) Element kullanıcıları özelliklede safkan olanların gelişimi 1 haftada reşitliğe erişirdi. BEN kızdım ateş kullanıcısı da kızdı hava ve su kullanıcısı da erkekti . tahmini olarak ruh elemet kullanıcısı da erkek olacaktı . Ben böyle düşüncelere dalmışken uçak inişe geçmeye başladı Toprağa ayağımı değdirdiğim andan itibaren topraktan bana gelen bir sıcaklık oldu .499 senenin ardından insan buna alışacağını bekler . Fakat olmuyordu insan her seferinde afallıyordu. havaalanının dışında babam bekliyordu . Beni gördüğü anda ' Allie ' diyerek beni kollarının arasına aldı . Annemle ne yaşanmış olursa olsun babam beni çok severdi . Hemen arabaya bindik beni ilk önce iki ruh elementi kullanıcısı olan Marie ve luke ile tanıştırdı . Marie nın göbeği baya şişmişti . VE bebeğinede kocasına da sevgiyle bakıyordu . Kıskanmadım değildi . KEşke benim annemle babamda böyle olsaydı diye düşündüm .Ama sonradan bunları geçiştirerek bunları düşünmemem gerektiğini söyledim kendi kendime . Daha sonra babamla babamın evi doğru gittik . Babam çok güzel bir akşam yemeği hazırlamıştı . yemek masasında babam bana yarın akademiye gitmem gerektiğini söyledi . artık ruh elementine sahip safkanında doğumuna az kaldığı için avcıların peşimize düşebileceğini söyledi .evet birde avcı sorunumuz vardı . Avcılar doğanın bize verdiği 500 senelik süre içinde son yıllarda ruhlar olarak dirilir ve kötü düşünceli dünyaya ve insanlara zarar vermiş varlıklar olurdu .. Şimdiye kadar çoktan bedenlerini bulmuş olmalıydılar . babama erken yatacağımı söyleyerek yatağa girdim .
ERTESİ sabah babam bana ' Hayatım şu anda senin hayatın çember üyerleri tarafından çok önemli olduğu için seni almak için özel tim gönderecekler '
' baba sanki bu daha çok ben burdayım sinyali veriyor gibi hissettim . eğer çevre yakınlarda avcı varsa bir gariplik olduğunu anlayabilir '
'hayatım senin bunları dert etmene gerek yok hayatin şu anda tüm dünya için önemli ' dedi ve alnımdan öptü . sadece ağzımda bir evet baba lafı geveleyebildim .
hazırlandıktan sonra kapımıza kadar gelen özel tim arabalarıyla kaderimi izlemeye karar verdim ...