Yolculuk yarım saatten az sürdü. yolda giderken de hiç bir sorun yaşanmadı . arabadan içeri girene kadar da KORUMALARIM bana eşlik etti . Konsey binasının içinde beni bir çeşmenin orada bıraktılar . orada şu anda dünyaya gelen tüm element yöneticileri vardı . içgüdüsel olarak orada duran tek kızın yanına gittim . uzun boylu kopkoyu siyah saçları ve yeşil gözleri vardı . çok güzeldi . benim sarı düz saçlarımın yanında onunkiler çok güzel duruyordu.
' merhaba benim adım allie toprak elementi yöneticilerinden biriyim .
siyah saçlı olan ' benim adım ellizabeth bende ateş kullanıcısıyım ' oo bu zaten belli diyecektim . kız çok taştı..' burada ne olacağını biliyor musun yani bize ne yapacaklar '
' gerçekten bilmiyorum 'diye cevap verdim .
ellizabeth le çok yakın olacağa benziyorduk . belliki konulmayı seviyordu bende seviyordum . biz koyu bir sohbete dalmışken içeride koyu beyaz saç telleri kafasında sıkı topuz şeklinde toplanmış fakat bu filmlerdeki karakterlerin aksine çok sevecen bir yüz yapısına sahip bir kadındı. sevecen görünmesine rağmen de istediği şeyleri istediği kişilere yaptırabilecek yetkisi olan biri gibi görünüyordu .
'MERHABA safkan element kullanıcıları . sizleri bugün doğanın bize verdiği 500 yüzılın sonlarına yaklaştığımız için seçildiğiniz kutsal görevde görev ve sorumluluklarınızı yerinize getirme zamanının geldiğini söylemek zorundayım . ruh safkan element kullanıcısının gelmesiyle beraber ...
Kapı ardına kadar açıldı .