"Yılbaşı' nın KRALI benim!"
"HAYIR, benim!"
Kardeşler taht için kavga ederken Hela iç çekip kar yağdırmaya devam ediyordu.
_________________________________
"Amcam bizim için yollamış." elimdeki paketi Peter' ın kucağına atıp yanına kıvrıldım. Açmakta tereddüt ettiğini gördüğümde ona 'ne oldu' bakışı yolladım.
Omuz silkti ve "Korkuyorum." diye yanıtladı. Geçen yıl kutudan çıkan yılanı ve Peter' ın kucağında insana dönüşen Loki Amca' yı hatırladığımda gülmeye başladım.
"Pekala," onu Peter' ın avucundan aldım. Yeşil ipleri çözdüm ve merakla kartonu yırttım.
"Ökse otu mu?" Peter şaşkınca sordu.
"Oh, şey, neden böyle bir şey yolladığını bilmiyorum." kutunun kapağını hızlıca kapatıp onu yurt masasına fırlattım. Bunu gerçekten yaptığına inanamıyordum. "Belki bizi öldürmek istiyordur, mitolojide... neden o şekilde bakıyorsun?"
Yutkundu ve gergince alt dudağını dişledi. Ökse otunun neyi temsil ettiğini bildiğini biliyordum ve bu cidden tuhaf bir durum olmaya başlamıştı. Teşekkürler amca.
"Bana kızma." avucunu yanağıma yerleştirip kendini bana itmeden önce söyledi. Başım koltuk başlığına düştü ve dudakları benimle buluştu. Öpücük, içine ben dahil olana kadar tedirginceydi.
"Bu biraz..."
"Geç oldu." diyerek cümlemi tamamladı. Gülümseyip elimi saçlarına götürmüştüm ki aramıza düşen ökse yaprağıyla yukarı baktım.
Loki Amca elinde tuttuğu yeşil bitkiyi sallamaya devam etti ve "Mutlu yıllar!" diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Have yourself a merry little christmas » 𝘱𝘢𝘳𝘬𝘦𝘳
أدب الهواةŞarkısı olmayan küçük penguen. [Tamamlandı]