~Wist
Spitalul Wattpad arată, pe dinafară, ca orice spital. Însă, odată intrat, arată mai mult a hotel. Pereţii sunt în întregime coloraţi în portocaliu, iar o sigla imensă cu alb este pe tavan. În camere stau câte 3 persoane, iar partea lor de camera şi-o pot decora cum vor. De la tapet la un alt bec, poţi să devii cât de creativ vrei. Tot ce e obligatoriu e ca pe tăblia patului să fie o plăcuță cu numele de utilizator(numele după care eşti strigată, cel pe care ţi-l alegi când te înscrii) şi numele complet, sau mai bine zis porecla după care te strigă prietenii, familia, blah blah blah. Si lângă este altă plăcuță cu descrierea, pe care tot tu o faci. Uşa este împărțită tot în trei, iar acolo îţi poţi pune creaţiile, cum ar fi poze, desene, poezii, tot felul de lucruri originale. Iar dacă ai noroc, acestea apar în vitrinele de pe primul perete de la intrare, fiecare dedicată unei categorii.
Atunci când eşti la nevoie, poţi apela la aşa zişii followeri, ce te ajută cu ce pot. Poţi fi la rândul tău follower-ul cuiva. Dacă nu mai vrei să ai de aface cu o persoană, îi poţi da block. Dar ai grijă. Aceştia au la dispoziţie, ca şi tine, butonul raport. Apăsându-l, aduci la cunoştiinţa oamenilor ce conduc spitalul că ceva nu e în regulă cu o persoană sau creaţia unei persoane.
În spital sunt unele încăperi foarte comode, unde poţi sta şi vorbi cu oamenii. Sunt tot portocalii, având canapele, fotolii, mese şi chiar un mini-frigider. Se găsesc foarte multe încăperi din acestea, acolo ne petrecem majoritatea timpului.~Eva
Saluttt, aici Eva. Vreți să luați parte la activitățile noastre, să fiți parte din echipa și sa va distrați? Avem mai jos un formular pentru fiecare dintre voi:
Nume:
Cartea preferată:
Backstory:
Autor favorit:
Genul favorit de cărți:
La formular trebuie să dați tag la două persoane, ce vor fi colegele voastre de cameră și să vă descrieți, dacă vreți , camera și propria voastră mică platformă.
Vă așteptăm înscrierile!
CITEȘTI
Spitalul Wattpad
SpiritualPentru tine, ăla care se ascunde în spatele unui ecran, pentru a își exprima opinia. Pentru tine, ăla care plângi noaptea înfundat în pernă, pentru că alfel nu îndrăznești să storci o lacrimă. Pentru voi, cei cu o minte de praf de curcubeu, cei cu u...