Nog steeds zat ze achter haar laptop naar de tekst van Floris te staren ze had het al meer dan 10 keer gelezen.
Ze vond hem geweldig een mooi persoon hij zag er anders maar toch ook leuk uit. Ookal was hij zeker 10 jaar ouder dan haar ze vond hem geweldig. Ze besloot in haar jas te zoeken naar het briefje met zijn nummer, ook al wist ze nog niet wat ze er mee aan moest toch besloot ze na het vinden van zijn nummer hem een berichtje te sturen.Floris ik zie ook wat in jou maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet mischien kunnen we er over praten ?
X EvaZe wachten op het moment dat hij online was en al snel werden de twee vinkjes blauw hij was het aan het lezen. Ook zag ze dat hij aan het typen was ze wachten af wat hij terug zal sturen .
Lieve Eva je hebt mijn nummer gevonden en mijn bericht gelezen. Ik snap dat je twijfels hebt wil je er nu over praten ? Ik ben zo vrij ik kan langs je huis rijden? Liefs Floris .
Op het moment dat ze een berichtje terug wilde sturen belde hij, hij vroeg haar adres en ze gaf het aan hem Floris was onderweg ze voelde zich zenuwachtig worden. Ze trok haar kast open en zocht andere kleren ze koos voor een mooie simpele spijkerbroek en een simpel truitje, zo was ze ze hield van simpel wel liet ze haar mooie lange haar los hangen normaal zat het altijd in een staart maar zodra ze thuis was hing het los over haar schouders.
18 minuten laten klonk de bel het was haar bel voor haar kamer bestemd hij was er ! Nerveus drukte ze de deur open en liep naar de trap waar hij naar boven kwam lopen. Snel nam ze hem mee naar haar kamer. Deed haar deur dicht en hij hij nam plaats op haar bank.
JE LEEST
Fleva zomaar
FanfictionKorte hoofdstukken met korte Fleva verhaaltjes Mischien sommige verhalen wat langer andere wat korter gewoon om mijn ideetjes kwijt te kunnen raken en voor afleiding.