7 years later.

5.3K 161 42
                                    

Dad: "are you okay y/n?"

Y/n: "huh? Oh yeah.."

Dad: "if you need anything, or need someone to talk to.. you can always talk to me, you know that right?"

Y/n: "thanks dad.."

I hugged my dad.

Dad: "shall we go?"

Y/n: "uhm.. yeah.."

Jun Ho: "are you okay Noona?"

Y/n: "yeah.. don't worry about me"

I faked a smile.

We all walked to the car and drove home.

I walked to my room and went to sleep, and just like every other night, I have a dream about tae.

-7 ʏᴇᴀʀs ʟᴀᴛᴇʀ-

ᴇᴠᴇʀʏᴅᴀʏ, ɪ ᴡᴏʀᴋ. ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴍᴜsɪᴄ ᴀs ᴀ sᴏʟᴏɪsᴛ. ɪ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴅᴀɴᴄᴇs ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ғᴀɴs sʟᴏᴡʟʏ. ᴇᴠᴇʀʜᴛɪᴍᴇ ɪ ᴡᴏʀᴋ ᴏɴ  sᴏɴɢs, ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴍᴏʀᴇ ғᴀɴs . ɪ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ᴛᴏ ᴀ ᴘᴏɪɴᴛ ᴡʜᴇʀᴇ ɪ ғᴇʟᴛ ʟɪᴋᴇ ɪ ʜᴀᴅ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ғᴀᴍɪʟʏ. ᴍʏ ᴅᴀᴅ ɪs ᴀʟᴡᴀʏs ᴛʜᴇʀᴇ ᴛᴏ sᴜᴘᴘᴏʀᴛ ᴍᴇ.. ᴀɴᴅ ᴊᴜɴ ʜᴏ, ᴀʟᴡᴀʏs ʙᴇɪɴɢ sɪʟʟʏ, ʙᴜᴛ ʜᴀs ɢʀᴏᴡɴ ᴀ ʟᴏᴛ ᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴇ ʏᴇᴀʀs. ɪ ᴍᴀᴅᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ғʀɪᴇɴᴅs ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀɴʏ ᴀɴᴅ ʜᴀɴɪ ᴡᴀs ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄʟᴏsᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅs ɪ ʜᴀᴠᴇ. ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs, ғʀᴏᴍ ᴡʜᴇʀᴇ ɪ ᴜsᴇᴅ ᴛᴏ ʟɪᴠᴇ, ɪ sᴛɪʟʟ ɢᴏᴛ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ɪɴ ᴛᴏᴜᴄʜ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ, ʙᴜᴛ sᴏᴍᴇʜᴏᴡ.. ɴᴏᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛᴀᴇ .ɪ ᴍᴀᴅᴇ sᴜʀᴇ ɪ ᴛᴇxᴛᴇᴅ ᴛᴀᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴛᴇxᴛ ʙᴀᴄᴋ ʙᴜᴛ...sɪɴᴄᴇ ɪ'ᴠᴇ ʜᴀᴅ sᴏ ᴍᴜᴄʜ sᴛᴜᴅʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴅᴏ, ᴍᴀᴋɪɴɢ sᴏɴɢs, ᴀɴᴅ ᴍᴀᴋᴇ ᴅᴀɴᴄᴇs ᴀᴛ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ.. ᴡᴇ sʟᴏᴡʟʏ ᴅʀɪғᴛᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ.. ᴀᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴘᴏɪɴᴛ.. ɪ ɴᴇᴠᴇʀ sᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢɪᴇ.. ɪ ᴍᴇᴀɴ ʟɪᴋᴇ, ᴡʜʏ ᴡᴏᴜʟᴅ ɪ ғᴏʀɢᴇᴛ ʜɪᴍ?..ʜᴇ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs ᴍʏ ᴇɴᴇʀɢʏ.. ᴍʏ ʟɪɢʜᴛ, ᴍʏ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ.. ʜᴇ ᴍᴀʏ ɴᴏᴛ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴍᴇ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ.. ʙᴜᴛ ɪ ᴡɪʟʟ a͟l͟w͟a͟y͟s͟ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ʜɪᴍ.. ɪɴ ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ.. ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ.. ʜᴇ ᴡᴀs ᴍʏ ғɪʀsᴛ ᴇᴠᴇᴇʏᴛʜɪɴɢ.

ᴊᴜɴ ʜᴏ ɪs ɴᴏᴡ ɪɴ ʜɪɢʜsᴄʜᴏᴏʟ ,3ʀᴅ ʏᴇᴀʀ. ᴀɴᴅ ᴛᴏᴅᴀʏ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴅᴀʏ ᴡʜᴇʀᴇ ɪ ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛᴇ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ᴜɴɪᴠᴇʀsɪᴛʏ . ғɪɴᴀʟʟʏʏʏʏ

I woke up by the sunlight shining on my eyes.
I yawn and rubbed my eyes.

Y/n: "I feel like I'm forgetting something... Wait.. TODAY IS MY GRADUATION DAY!"

I ran to my bathroom and did my routine. I wore this outfit

 I wore this outfit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Why him? || k.th ff (✔️)Where stories live. Discover now