KOLLARINDA BIRAK ..
Hayatıma kattığım cümleler var benim ve elbette aradığım,istediğim bir şeyler var. Belki bir parça huzur istiyorum.Evet evet,tam olarak istediğim bu aslında . Getirenim yok belki,yalnızım biraz. Huzuru mu arıyorum seni mi belli değil. Senin bana getireceğin huzuru da arıyor olabilirim . Muhtemelen benim aradığım seninle birlikte gelecek bir huzur.Şimdi yoksun,sonra olacak mısın belli değil .Huzur senmisin ? Sen huzur getiren misin ? Yok,biz olduğumuz zamanmı huzur bizi bulacak blmiyorum . Bir parça huzur istiyorum ben.Bir parça sen. Bir parça kollarında dinlenmek istiyorum ben. Yağmur yağsın ıslanalım. Etrafta kimseler olmasın , saklanacak yer arayalım , Hadi hisset bunu güzel olmazmıydı? Sanki eski bir Türk filmi gibi , yağmur üşütsün bizi , bir kulübeye sığınalım ama kulübeden önce birbirimize.. Hasta olacaksın de bana . Ben sana bakayım ıslak yüzümle..Senin burnunun ucundan yağmur damlaları düşsün. Sanki şimdi öpsem seni huzuru bir ömür kaybedeceğim . Biz çok masum yaşayalım canısı . Elimi tut çıkalım kulubeden dışarı , ıslanalım ıslanalım ce ıslanalım . Geç kalma huzurum bekleyenin var Geç kalma huzuru getirenim , özleyenin var . Ben seni istiyorum, sende ıslanmak yağmurdan düşler kırmak istiyorum . Beni gülüşünle yıka ve eğer bir gün beni illa bırakacaksan ,kollarında bırak ..