GÜLÜŞÜM OL ..

546 4 0
                                    

Bir hayalim var ; senin gelinlik giydiğin .. Erzurumun sırf sen varsın diye daha güzel olduğu bir hayalim var.Benim bir hayalim var;çocuklarımın sana anne dediği.Bir hayalim var ki sorma gitsin...Benim Bi hayalim var senden başkasıyla kuramadığım.Bir hayalim var onursuzca sevdiğim.Bşr hayalim var süslü cümlelerde seni okşadığım..Benim bir hayalim var:adını soyuma katan,hergece yanımda yatan,gözkapağından dizkapağına kadar öpmek istediğim Bi kadın var.Benim senden başka hayalim yok.Hayalimsin.Kokunu üstüme istiyorum, ellerini ellerime,düşlerini düşlerime...Bir hayalim var ; arabanın yan koltuğunda oturanın sadece sen olduğu.Benim Bi hayalim var çiğköfteme limon gibi istediğim...Bir hayalim var benim güzel kadın,mutfağın sen koktuğu Bi hayalim.Hasta olduğumda bana ıhlamur yapan Bi kadın var hayalimde..Bir hayalim var benim,senle başlayan senle biten.Sabah uykum kadar çok seveceğim bir kadın ol istiyorum.Hayallerimin başrolü ol istiyorum.Bir hayalim var benim,filmlerime patlamış mısır olacak bir kadın,tüm düşlerim senin adın...Hayatıma katmak istediğim Bi kadın var .Hayallerden öte geçsin istediğim.Bir düş değil de bir gülüş olsun benliğime istediğim.Benim Bi hayalim var gözyaşlarını öptüğüm kadın.Benim bir hayalim var , gülmekten karnına ağrılar giren kadınım.Benim içinde senden başka bir şey olmayan bir dünyam var.Benim seni her gece bana getiren Bi hayalim var . Hayalimsin , gerçeğe gidenimsin.Benim hayalimde bir kadın var ;evet derken ayağıma basan . Benimde hayallerimin de bir sahibi var . Sen o kadın,sen hayatımın geri kalanının sahibi ,sen kalbime düşen yangın,sen saçının tellerini öptüğüm. KADINIM. Evet derken,ayağıma basar mısın ? Bak anam anan olsun mu şeklinde de bir teklif yapabilirdim . Bulamazsın benim gibsini gel bas şu ayağıma Bir hayalim var benim gülüşüne saklandığım . Benim bir hayalim var ,senden başkasının gerçeğe dönüştürmesini istemediğim. Düşüm değil , gülüşüm ol .

İçinde 'BİZ' olan yazılar ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin