ŞAHİT OLDUĞUM SAÇMA CÜMLELER

4 2 0
                                    

Hergün gerek okulda gerekse iş yerlerimizde oksijenimizi israf eden arkadaşların söylediği saçma salak cümlelere maruz kalıyoruz. Bide bu cümleleri söyleyince kendilerini komik sanıyolar galiba. Hele bazı cümleler varki ben duyunca şok geçiriyorum.

Mesela

-titret beni....!!

İlk duyduğumda kala kaldım. Lan amacın ne senin titret beni ne aq. Şimdi şu masaj yapan koltuklardan birine söylesen derimki allah akıl dağıtırken akrabaların gibi şemsiye açmak yerine demir kubbenin altınamı girdinde koltuğa titret beni diyon. Eğer koltuğa değilde bir insana söylüyosan... allah akıl fikir versin diyorum yani hindilikte bir numarasın.

-Seni tavuk gibi boğarım

Bunu bizim matematik öğretmenimiz söylemişti. Bide matematikçiler zeki olur derler. Bu cümleyi duyunca şunu düşündüm= tavukları boğuyolarmı? Neden tavuk? Yani hiçbir hayvanı bir insan boğarak öldürmezki. Tabi hindiler kendilerini boğuyo o ayrı mesele. Ama neden yani neden bu cümle neden tavuk neden boğmak? Hocam sağolun beyin göçü yaşadık sayenizde.

-Dünyamız çok hızlı dönen bir gemimiz var.

Tekrar okumayın veya yazım yanlışı diye düşünmeyin. Tarih öğretmenimiz saolsun türk dilinde yeni bir çığır açtı. Dünyamız çok hızlı dönen bir gemimiz var (?#.!)şimdi analiz etmeye kalksak neresinden başlıycan. Cümlenin başı ayrı götü ayrı anlamda. Dünya isimli hızlı giden bir gemimiz mi var yoksa dünya dönüyoda gemimi hızlı gidiyor yoksa gemi dönüyor dünyada onla beraber çokoprens almayamı gidiyor. Beynin vücuttan uzaklaştığı anlardandır.

-Ne içip geliyorsunuz?

Şimdi bu soruya ne desem hocamız ilk dersde çok konuştuğumuz için söylemişti. Şimdi çıkıpta su içiyoruz hocam desek olmaz akşamdan kalan bonzai hocam desek...
Allah aşkına saat sabahın 8'i ben ne içmiş olabilirim? Sabah insan enerjik olamazmı belki uykumuzu aldık. Belki uykumuz açılsin diye konuşuyoz yani böyle olmak için illa bişeymi içmeliyiz hocam bize burda hocalar bir saattir beyin aldırma ameliyatı uyguluyolar ama sizin ameliyat biteli çok olmuş heralde hocam kusura bakmayında yani. Azıcık düşününde söyleyin yaa gergedanlık yapmayın.

-Seni öttürceğim

Şimdi sen neyi öttürüyon önce bi onu de zurnamı düdükmü ne yani? Bir insanı nasıl öttürücen onuda anlat bakalım. Ondan sonra biz ergeniz biz türkçeye yabancı kelime sokuyoruz. Lan önce türkçeyi öğren sonra söyle bunları bize. İnsan ötmez ötmez 15 yıl yaşamışsın hala öğretmedilermi bunu sana döl israfı. Salak kuşmuyuzda ötecez hadi kuş olsakda biz istemedikçe nasıl öttüreceksin acaba. Tavuk boğazlayarak gıdaklamıyor hindilerde gıdıklayınca gulugulu demiyorlar.

Nolur cümlelerinizi önce bi süzgeçten gecirin sevgili dostlarım...
Beyninizin varlığını kanıtlayın please...

WHAT IS THE AMAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin