Şimdi " sen kızsın bizim ne düşündüğümüzü ne hissettiğimizi ne bilecen" diyonuz. Haklısınız. Ama hareketlerinizin biraz farkına varmanız için yaziyoruz bunuda yani.
Siz sokak başlarında bir ayağınız duvarda yaz günü kafanızda kışlık bere elinizde sigara her gelen geçen kıza laf atarken iyi oluyo sanıyosunuz heralde yada ne biliyim havalı falan olduğunuzu sanıyosunuz galiba.
Allah aşkına bunu bi kızın yaptığını düşünsenize...
Kız yapınca ne olduğunu düşünebiliyosunuz dimi. E sizde yapmayın. Önünüzden geçen kıza "şişt yavru nabersin"diye laf atarsınız. Peki hiç düşündünüzmü ya kız karete biliyosa ya az ilerde onu abisi bekliyosa. Kendinizi siktirmek için bu kadar uğraşmayın arkadaşlar lütfen. İlla bir yerinizden sopayı sokup öbür tarafınızdan çıkartmak istiyosanız bunu başkasına yaptırmayın.Tamam bunu her erkek yapmıyor. Ama hiçbirimiz yapmıyoz derseniz cehenneme first class bilet kazanırsınız. O yüzden demeyin hiçbir erkek yapmaz diye.
Bide kız tipi erkekler var. "Aşkımmm hadiii sinamayyaaaa gidelimmm."
"Aşkım mesajima 0,17 salise geç cevap verdin başka bir erkek mi var?"
En gıcık olduğum erkek tipi yaaBide aşırı maço kro keko kıskanç höt höt arkadaşlarımız var
+"Pantolon çok dar çıkar onu"
-"Aşkım bu şalvar"
+"Olsun çıkar sen"+Canım ben arkadaşlarla dışarı çıkıyorum
-Hangi arkadaşlar? Nereye gidiyosun? Kaçta dönersin? Napıcaksin? Telefonun açıkmı? Bana saat başı fotoğraf atıcaksın. Arkadaşlarının numarasını ver bakıyim. En geç 6 da evde ol. O giydiğin ne? Bunla dışarı çıkamazsın...
+Ayyy tamam gitmiyorum biyere.Kızları böyle bezdirmeyin arkadaşlar. Tamam nereye gittiğini kiminle gittiğini ve ne giydiğine karışın ama fazlası sizin aleyhinize ben söyliyim.
Gel gelelim bad boy arkadaşlaraaa.
Evet bu arkadaşlar herkese ters cevap verir bir iki tane iyi arkadaşı olur okulun en serserisi olurlar genelde. Bütün kızlar bu arkadaşların peşi de koşarlar. Kızlar yapmayın etmeyin. O çocuk tıp dilinde asosyal olarak isimlendiriliyor. Kaçan kovalanır olayını çözmüş bu arkadaşlar heralde kendilerini ne kadar soyutlarlarsa ve dünyadan uzaklaştırırlarsa o kadar dikkat çekiyorlar. Anlam veremiyorum. Sizde peşlerinden koştukça bunların bi tarafları iyice kalkıyor. Bırakın ya çocuk tersliyosa sizi istemediğinden değil sizin onun peşini pırakmayacağınız hatta ona daha fazla bağlanacağınızı bildiği için yapıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT IS THE AMAÇ
Randomİnsanlar neyi neden yapıyor sebepleri neler konular üzerindeki düşüncelerim *düşünce kitabıdır*