Вдих. Видих. Так важко дихати без тебе. Так важко жити ,істи, пити без тебе. Це безумна любов яка нерозлучна, яка завжди залишиться з нами тому що вона тільки наша. Ти тільки мій. Я тільки твоя.
І так назавжди.Ранок.
Я встала дихнула цього щасливого повітря і почала одягатися, почистила зуби і пішла істи сніданок. Хотіла з'їсти порцію енергії.
Підкрипилась і вийшла з будинку. Сіла в машину і поїхала в старшу школу в Лос-Анджелесі .
Мене звати Єва. Маленька зростом дівчинка. Яка 17 років ще ніколи не кохала по справжньому як у фільмах. З складним характером , вперто, і дуже наївна. Зовнішність не ідеальна, ідеальна фігура але великі,накачені ноги і жопа теж. Я одна в сім'ї а батьки завжди по командіровках тож я завжди одна.Їдучи до школи я вже мільоний раз думала яка я нещасна, яка я одинока.Але не даючи мені поплакати я бачу нашу мега сучасну школу в якій я вчуся. Припаркувала свій ідеальний гелік якого я дуже люблю і пішла до школи.
1 урок філософія. Я люблю по філосовстувати про смисл життя про смисл любові в нашому житті, про взагалі життя яке завжди в моїх легенях. Непомітно закінчився 2 урок і я пішла їсти в їдальні. Вшколі я не скажу що я відома і не скажу що я сіра мишка я середня, але мене ніхто не підкалує, тому що знають який в мене хук справа.
Я поїла і пішла на урок фізкультури і тут на моєму горизонті проявляється дуже красивий холодець.
Високий ,темне волосся,карі очі, накачаний і ямки на обличчі. Він напевно новенький перевівся до нашої футбольної команди.
Ми вже який рік виграє у всіх шкіл у Лос-Анджелесі.
Я забула сказати я в нашій команді по футболу я глава в команді. Я з дитинства займаюсь футболом і в мене добре получається.Якщо вам подобається пишіть щоб я знала чи продовдувати....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вдих. Видих
RomanceЩо найважливіше в нашому житті. Звісно, що дихання без нього ми непроживем хвилину. Так само як без дихання я неможу жити без тебе моя любов. Моє дихання