Пікнік

108 3 0
                                    

-  вже все готове. - я дала йому яєшницю. І каву.
Ми сіли їсти за маленьким круглим столиком. Я з'їла і стала пити каву роздивлябчись вид з вікна.  Зранку така погода сонячна. В нього дім краз біля лісу далеко від гучного місто. Тут так тихо аж моторошно стає.
- подобається? - запитав Нік у мене.
- тут так незвично тихо мені подобається.  Ліс дуже красивий і погода сонячна. - сказала з захватом я.
- ти нехочу зараз допити каву і піти прогулятися лісом тут є озеро не далеко зробив пікнік. - я подумала пару секунд.
- так я б хотіла провітритися .- я б хотіла кудись піти зним і більше про нього дізнатися , а піти на пікнік це краз чудова ідея.
- ну то я йду в душ . Нехоч зі мною - з кокетливо сказав Нік.
- ні дякую мені вистачило зранку. - посміялась я.
- а мені подобається як ти смієшся. - сказав Нік і зразу пішов в ванну. Який він милий його ямочки . я просто кайфую.
Я пішла в кімнату застелила ліжко ,яке ми перевернула з ніг на голову. Я маю тільки собою мої шорти і майку а на дворі вітер.  Може попрошу батнік у Ніка.
- єй Нік можна я візьму твій батнік кричала під дверима я Ніку.
- бери який хоч. - я з задоволенням від відповіді пішла вибирати батнік. Я знайшла більш-менш нормально розміру на мене батнік яскраво синього кольору і вділа.  В нього стільки батніків . Я вдягнула його шорти майку і пішла в гостину сіла на диван  і чекаю. Нік вийшов в одному рушнику які прикривала торс.
- Нік в тебе є запасна щітка щоб почистити зуби. - бо я неможу піти з нечистими зубами
-  та подивись в шавці.
Я подивилась там справді була щітка.  Я бігом почистила зуби і зачесала волосся і помастила дезодирандом під пашки.   
- я вже ти де ?- крикнув  Нік - нам ще треба зайти в магазин по продукти.
- добре - виходячи сказала я
Ми взулися я в кросівки, а Нік в кеди. І ми вийшли з дому.
Ми вже йдем десь приблизно 5 хвилин мовчки. Мене напрягає ця мовчанка .
І подумала завести розмову.
- а ця скрипка,  що лежала в тебе на фортепіані це твоя? - з інтересом запитала його дивлячись йому в очі.
- та моя я закінчив музичну і граю на скрипці і на фортепіані тоже. - якось сумно відповів Нік. Цікаво чому?.
- а зіграєш мені? - обережно запитала я боячись відповіді.
- якщо будеш чемна. - з усмішкою сказав Нік і зразу подивився на мене.
- а що я нечемна?  - посміялась я
- ще покішо не знаю. - тоже з усмішкою сказав Нік. Це що флірт . Та це напевно флірт він з таким огоньком дивиться на мене.  Що мені здалося... Нє мені просто здалося....
Ми вже прийшли.  Зайшли в магазин і  купили сосисок., кетчуп, і солодощі.
А мені починається все більше Подобатись пікнік. Ми вже через 20 хвилин були в лісі.  Нік взяв з собою плід,  одіяло, він такий милий коли пробував 10 раз запалити вогонь і нарешті  в нього це виходить і він запалює. Я сіла біля вогні і грію руки.  Нік на мене накрив плід. І пішов жарити сосиски.  Я вже проголодалась. Він підходить з їдою і я вже хочу всього з'їсти. Він дає мені порцію. І я починаю бігом все їсти. Він дивиться і сміється тому що вони гарячі і я кривлюсь. І показу щоб він подув. 
А він тільки сміється.
- розкажу мені щось про себе. - серйозно сказав Нік. Він хоче щось про мене дізнатися це вже прогрес.
- я родом з Нью-Йорк,  але ми з сім'єю переїхали бо в тата  робота. Але батьки часто в командіровках, по роботі і я завжди одна в будинку. Мені 17 років.  Люблю спорт.  Особливо футбол. Колись займалась боксом.  Але мене раз вирубали.  І мама більше не пустила. Вчуся нормально.  Ось і все. - Сказала я -тепер ти розказуй про себе.
- я простий хлопець який переїхав сюди із Нью-Джерсій.  Тому що люблю футбол і хотів попасти в нормальну команду.  І вирішив що ваша сама краща.  Батьки залишились в Нью-Джерсій,  бо вних там бізнес вони там мають свої ресторани і немогли зі мною поїхати. Я купив тут цей маленький дім тому, що вон мені нагадував бубусен дім. Коли я до неї приїжав в нього була такаж атмосфера як і у цьому домі. Вчуся тоже нормально.  Про музичну ти вже знаєш. Ну ніби саме головне  сказав. - холодним поглядом дивлячись на вогонь договори Нік.
- Понятно.  Ти скучаєш за батьками?
- незнаю якась пустота є  але щоб скучати то нє . Я роблю що хочу не питаюсь батьків і не боюсь що вони зайдуть до в мене в кімнату і побачать голу дівчину .- сміючись казав Нік. І я поняла що це про мене. Я тоже  засміялась .
- ну та це зручно. - сміючись говорю я.
- а ти скучаєш коли твої батьки довго в командіровці?
- їм взагалі насрати на мене.  Вони мене ніколи не любили і не полюблять. - я відвернулась щоб забрати сльози з очей.  Він мене взяв за руку і потянувся поцілувати я відповіла його поцілунку і він ніжно поцілував мене він мене так ще не цілував. І легенько рукою протер сльози.
- тепер я в тебе є. - від цих слів я встала і підійшла до нього і лягла йому на коліна.  Він гладила моє волосся і так ми ще довго просиділи. Вже було темно і з'являлися перші зірки.  Ми лежали і говорили про смисл життя і навіть про любов. Мені сподобалось з ним говорити про все і не думати що я щось не так сказала.
Я походу влюбляюсь і то серйозно.

Вдих. ВидихWhere stories live. Discover now