Z POHLEDU FILIPA:
Koukal jsem do mobilu, najednou mě napadlo že se konečně odstěhuju.
Půl hodiny jsem hledal vhodný barák, a pak jsem našel ten pravý, byl přímo vedle Any.
Domluvil jsem se s tím pánem že se podívám do domu a kdyžtak ho hned koupím.
Z POHLEDU ANY
Je sobota 10:00 zvoní mi mobil, volá mi mamka.
Ospalá jsem začala hmatala po mobilu.
Konečně ho mám, zvedla jsem ho a řekla:" Ahoj mami, co potřebuješ?„
mamka odpověděla: potřebuju aby jsi šla nakoupit: rohlíky,chipsy a nuttelu.
Řekla jsem: Okay zajdu koupit.
Ťípla jsem hovor.
Cca po půl hodině jsem se těžce rozhodla vstát.
Stále jsem přemýšlela co se stalo mezi mnou a Filipem.
Z pokoje jsem šla přímo do kuchyně si udělat snídaní, dala jsem si rohlík s nutellou.
Když jsem dojedla, tak jsem se napila minerálky, jenže jsem nešika takže jsem si polila tričko (natolik že je celé mokré) snažila jsem se to utřít, nešlo to, tak jsem si ho šla převlíknout.
Když jsem vešla do pokoje svlékla jsem si tričko abych jsem si vzala nové ale najednou, slyšela jsem nějaké hlasy,jeden zněl jak od Filipa, okamžitě jsem se rozběhla k oknu, šla jsem jak pán v podprsence. Jemně jsem koukala z okna, doopravdy tam stál Filip.
Řekla jsem si v hlavě: “co ten tu sakra dělá„
Najednou zmizel,tak jsem si dala nové triko, když jsem dala hlavu do trička zazvonil zvonek.
Rychle jsem si do oblékla tričko a šla otevřít.
Ve dveřích stál Filip s růží.
Vůbec jsem netušila jak mám reagovat.
Řekl:"Ahoj lásko, tu máš menší dárek„
Odpověděla jsem:"je děkuju to jsi nemusel„
Z POHLEDU FILIPA
Předal jsem Any růží,snad nepozná že stála 5kč u Vietnamců.
Pozvala mě k sobě, řekla mi ať si sednu, Any donesla mezitím pití.
Nemohl jsem spustit oči z jejího zadku.
Když vedle mě sedla, tak jsme si chvíli povídali ale pak jsem se na ní podíval a přitáhl jí k sobě, a začal jí sundávat tričko, pak i mě sundala tričko.
Začali jsme se líbat, nakonec si sundala podprsenku a já viděl její Ňadra.
Z POHLEDU ANY
Ukázala jsem mu mé ňadra,
Pak mě najednou vzal na ruce a směřoval přímo do mojí postele.
V posteli jsme strávili 30 min.
Pak jsme si šli dát sprchu.
A nakonec to zakončili oblékáním.
To co jsem dneska zažila bylo strašně super.
Rychle jsem šla nakoupit protože jsem na to zapoměla, Filip mezitím uklidil.
Když jsem přišla domů po 5 min. Přišla mamka a řekla: "Anet máš nakoupeno?„
Odpověděla jsem:"ano mami mám„
Mamka vešla do obýváku a tam viděla Filipa a jemně pořvala:" Aneto co tu dělá?„
Řekla jsem:" to je můj kluk Filip„
Máma:"aha tak to jo, a kde bydlí?„
Já:" vedle v baráku„
Máma:"je tak to jste od sebe blízko,tak kdyžtak mě najdete u mě v pokoji,,
Filip návrh že půjde natáčet, takže jsme si stouply před kameru a natáčely a celý den spolu jsme zakončili díváním se na film.
Pak jsme šli oba k sobě domů.
Ahoj na konci 😂 dneska jsem ten příběh trochu ožhavila😂 Portyho videa jsou nejlepší ty z dětství např. Malej Porty v tv😂😂 nebo lumpik superpes😂😂 a u Any jsou nejlepší videa mixování 😂😂 oba jste úplně best 😍😍😍
ČTEŠ
I love you...(Anyoli ,Porty)
FanfictionAneta Růžičková 17 let Filip Portales 18 let Jsou pouze jen kamarádi? nebo i něco víc?