Hatalarım

19 1 0
                                    

Sanırım hata yapmayı seçtim sanırım değil öyle zaten ya tamam ilahi adalet sonuçta yaşattıklarımı yaşıycam ama bu neden şimdi oluyor bu şekilde oluyor.

Ben bunun olucağını tahmin etmemiştim. Ayrıldıktan iki gün sonra sevgili yaptı. Tamam unutsun mutlu olsun ama...

Ya bilmiyorum ben hiç bitmiycek diye hayaller kuruyordum planlar yapıyordum. Ayrılırsak ne yapacağıma karar vermemiştim.

Abi ben hala şoktayım ya ilk başta her fırsatta "SENİ ÇOK SEVİYORUM. " derdi, sonra ilerledi ilişkimiz "SANA DELiLER GİBİ AŞIĞIM. " demeye başladı. Bende salak gibi malım ya hani saflık yapıcam ya illa İNANDIM !

Hatta ben ona "SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM. " demediğim için çok üzülüyordu. Bi gün ona aşık olmaya başladığımı hissettim ve ona "SANA DAHA ÖNCEDEN KİMSENİN SÖYLEMEDİĞİ Bİ ŞEY SÖYLİYİM Mİ ? SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN BENİM HERŞEYİMSİN SEN BENİM NEŞE KAYNAĞIMSIN BENİM SEVGİLİMSİN CANIMSIN VE SADECE BENİMSİN..." dedim. Nasıl sevindiğini anlatamam bana dediki "Ben dana hep söylüyordum sende sadece bende seni seviyorum yada seni seviyorum diye karşılık veriyordun ve bu gün ilk kez bana aşık olduğunu söyledin ama ben ÇOOK MUTLUYUM." dedi.

Abi çocuk sevgilisinden ayrılalı iki hafta oldu bana çıkma teklifi etti. Tamam seviyordum onu hala seviyorum ama keşke kabul etmeseydim. Arkadaşlarımla aramın bozulmasına sinirlenmiyorum yada üzülmüyorum. Hatta çok daha iyi oldu. Ama ya of ne yazıcağımı bile bilmiyorum. Saçma sapan şeyler yaşıyorum.

Aşk❤️❤️Where stories live. Discover now