Ağlamak

15 1 0
                                    

Eskiden yaşadıklarımızı hatırladıkca sadee ağlıyorum. Onu ilk gördüğüm an geliyor aklıma. Yada ilk konuşmalarımız çıkmaya başladığımız gün Whatsapp profil fotoğrafı herşey ya herşey peki o.

Ne yaptığını nasıl olduğunu çok merak ediyorum. Biraz önce benim hakkımda birşeyler anlattığını öğrendim. Aradım açmadı. Yine aradım açmadı. Numaramı gizledim aradım. İlk önce sustum " Kimle görüşüyorum. "dedi. Sonra gözlerim doldu. " Berk ! " dedim. "Kim olduğumu anladın mı dedim. "Eee eveet " dedi tuhaf bi ses tonuyla sesi sesimi özlemiş gibiydi. Yada bana öyle geldi bian konuşamıycam sandım ama dayandım ve "Ayrılmış olmamız yaşadıklarımızı başkaarına anlatmanı getektirmez. " Dedim oda ben " Olanları anlattım. "dedi. Bende "Berk ben sana güvendim ve seninle ni şeyler yaşadım. başkalarına anlarman hoş değil yapma. " Dedim. " Özür dilerim. " Dedi. İçim gitti. Özür dilemesine çok kızardım hep herşeyden herkesten özür dilerdi. Canım benim ya !

Hayallerimiz vardı. Bana verdiği sözler vardı. Hatıralarımız vardı. Paylaştığımız şeyler vardı. Hepsi yaşan oldu. En önemlisi şarkılarımız vardı. Dinledikçe herşeyi tekrar yaşıyorum.

HAYAT FAZLA ACIMASIZ ! BEN ONA HALA DELİLER GİBİ AŞIĞIM. SÖYLÜYORUM HİSSETTİĞİM SÜRECE DE SÖYLİYCEM...

Aşk❤️❤️Where stories live. Discover now