O mama care își susține fiica ,după ce aceasta și-a lovit un coleg la școală .
O Infirmiera a primit un telefon de la școală ficeii sale.Directoarea i-a spus că fiica sa a lovit un elev .
După ce mama a ajuns la școală , fiica ei se afla in biroul directoarei ,împreună cu directoarea,învățătorul copiilor,elevul care fusese lovit și părinții băiatului.Fiica sa îl lovise pe băiat pentru că acesta i-a rupt sutienul.
Mama sa a aflat că părinții băiatului erau supărați de reacția ficeii sale.
"Voi depune plângere împotriva lui pentru că mi-a asaltat fiica și împotriva scolii pentru că a făcut asta !"Spuse mama.
Ceilalți adulți au devenit
Agitați ai au rugat-o sa nu exagereze. Directoarea i-a spus că devia de la subiect .Așa că mama s-a întors pentru a auzi și părerea ficeii ei.
" Mă tot trăgea de sutien .
L-am rugat sa se oprească dar el nu a vrut așa că i-am spus învățătorului. El mi-a zis să-l ignor . Băiatul a continuat până mi-a desfăcut sutienul așa că l-am lovit .Atunci s-a oprit !"A spus fetița.
Mama sa ridicat și i-a spus învățătorului :" L-ați lăsat să facă asta ? De ce nu L-ați oprit?
A arătat spre băiat :"Credeți că dacă v-ar fi atins cu cineva partea din fata a pantalonilor ,aici în fața tuturor ,nu v-ați fi simțit stânjenit?""De ce nu vă duceți sa trageți de sutienul directoarei sau al consilierei școlare?
Credeți că ar fi bine ?
Doar pentru că sunt copiii asta nu înseamnă că este distractiv."Directoarea a luat tot cuvântul :
"Doamnă cu tot respectul , fiica dumneavoastră a bătut un copil ".
" Nu doamnă ." A spus mama.
"Fiica mea s-a apărat în fața unui abuz sexual ! "Uitați-va la el . Este cu 30 de cm mai înalt și de doua ori mai greu .
De cate ori ar fi trebuit să-l lase să o atingă?Dacă persoana care trebuia să obțină ajute ...
Și să o protejeze nu a luat nicio atitudine .
Ce putea să facă ? A tras-o atât de tare de sutien încât acesta s-a deschis."Mama împreună cu fiica au plecat și au raportat acest incident inspectoratului școlar.
Acesta a promis că situația se va rezolva .... .
Credeți că mama a exagerat ?
Credeți că ea a deviat de la subiect cum spunea directoarea școlii?
YOU ARE READING
O mama care își susține fiica ...😊👨👧
RomanceO mama care își iubește fiica ,o înțelege și îi dă dreptate pentru ceea ce a făcut și ceea ce a ales... .