Era o zi de vara ,data 12.07.2018,ora 10.
Toti din 5Gang erau la casele lor!Dar deodata Gamy a venit cu ideea sa vorbeasca cu restul sa petreaca cu toti un weekwnd la mare ,in Costanta . Dupa vro 6 ore ,ii vedem pe toti stransi la gara in Constanta.Mai era doar Dia si Alvarez de venit.
Cat Selly,Vasco,Gamy,Exploit asteptau intarziatii ,au dat peste Cristi si Vlad Munteanu .
***DIALOG INTRE EI ***
cristi(c)
vlad(v)
selly(s)
exploit(e)
gamy(g)
vasco(va)
C-Ce faceti ba aici ?
S-Bine ba ,am venit si noi la mare !Dar voi ?
V-Aici locuim!!
S-Nu ma tampitule,ce faceti in gara ?
V-Ahhhh....Pai o asteptam pe iubita mea !Jessica.
E-Ia auzii baa,ti-ai tras gagica ?
V-Da maaa.
G-Tu Cristi?Tot cu Spot?
C-Da baaa...Din pacate ! Lasa ca vine si randul meu>
***DIALOG TERMINAT***
Dupa cateva minute de asteptare apar si Dia si Alvarez ,iar dupa apare si iubita lui Vlad ,Jessica.Asa ca se hotarasc toti sa mearga la mare.
Ajunsi acolo Dia ,Selly,Vlad,Cristi,Vasco,Gamy,Exploit decid a intre in apa,iar Alvarez si Jessica au ramas pe margine.
***DIALOG INTRE EI ***
Alvarez(a)
Jessica(j)
A-Esti foarte frumoasa !Cum te cheama ?(nume complet)
J-Jessica Busster .
A-Nu esti din Romania nu?
J-Nu,sunt din New York
A-Nu stiam ca Americancele sunt atat de frumoase !Ia zi nu ai vrea sa iesim la un suc ?
J-Pai,nu te gandesti ca amandoi avem prieteni?Tu pe Diana eu pe Vlad ?
A-Ba da,dar doar iesim la un suc!Nu facem nimic altceva.
J-Vom vedea!
In acelasi timp din apa Dia ii vazu pe Jessica si pe Alvarez vorbind si stand foarte apropiati .Si se duse la Vlad :
***DIALOG INTRE EI ***
Vlad(V)
Diana(D)
D-Vlad nu ti-se pare ciudat ?
V-Ce?
D-Faptul ca vorbesc si ca sunt atat de apropiati ?Adica nu am o problema cu faptul ca vorbesc si cu faptul ca stau asa de apropiati .Adica mi se pare destul de ciudat ! Tu ce crezi ?
V-Sincer sa fiuu si mie mi se pare dar dupa daca voi merge sa zic ceva o sa zica ca sunt gelos si d-astea!Du-te tu si creeaza o diversiune !Tu esti fata incearca a il iei pe Alvarez in apa si daca nu vrea ,fa pe geloasa ca sa vezi cum reactioneaza!
D-Ok!!
***DIALOG INCHEIAT***
Dia iese din apa si se duce spre Alvarez !El vorbea cu Jessica despre iesirea lor,iar Dia a aparut fix cand a zis el despre asta.
***DIALOG INTRE EI**
D-Despre ce suc este vorba Alex?
A-Nimic Dia!
D-Cum adica nimic ?Am ajusit forte clar ca este vorba despre i o iesire dintre tine si Jessica!Stii ceva !Ramai cu ea ok?Va las !
A-Diaaaaaaa...NUU.
Dar Dia deja plecase!
Dia a mers in apa ca sa ii zica lui Vlad ce s-a intamplat!
SPER CA V-A PLACUT
FITI CU OCHII PE URMATORUL CAPITOL!!!
YOU ARE READING
5GANG SI ALTII
AçãoBuna!In aceasta poveste este vorba despre 5Gang bineinteles .Nu o sa dau foarte multe detali aici ,o sa va las pe voi sa le descoperiti pe parcurs. MULTUMESC!!!