Kızlar yanlarına oturmak için izin istemişlerdi.Baturay ve Muhammedde tabiki hemen kabul etmislerdi.İkiside çok heyecanlanmıştılar.Sonra sohbet etmeye başlamıştılar.
Kızların adı Ezgi ve Belinaydı.Her iki tarafta birbirinden hoşlanmışlardı ama kimse belli etmiyordu.Sohbet sohbeti açmıştı ve birbirlerinin numaralarını almışlardı ve ayrılmışlardı.Baturay ayrıldıktan hemen sonra Ezgi çok guzel kız yaa demişti.Muhammedde aynı şeyi Belinay için demişti.Eve gittiklerinde yaptıkları ilk şey kızlara mesaj atmak olmustu."Naber?"
Iyi sen dediklerinde ikisininde mutlulukları gözlerinin içinden belli oluyordu.Her iki çiftte yarin için bir buluşma ayarlamıştı.İkiside ayrı cafelerdeydi ancak birbirlerine çok yakındı ve aynı saatteydi.Her ikiside o akşam hiç uyumayıp sadece birbirlerine şu soruyu sormuşlardı"Aga sence yarın bişeyler olurmu??"İkiside birbirlerine inşallah diyordu ve sonunda yarın olmuştu.İkiside yaklaşık 2 saat boyunca hazırlanmiş neredeyse 40 tane kıyafet değiştirmişlerdi.Sonunda ikiside evden çıkmışlardı ve tam zamanında cafelerdeydiler ve kızları bekliyorlardı.Kızlar az sonra gelmislerdi.Muhammed centilmen bir şekilde kızı yerine oturtmuştu. Baturay bu hareketi yapmamıştı ama genede tatlı dili sayesinde konuyu derinleştirmişti ve kızın elini tuuştu be kızda buna karşılik vermişi.Muhammed daha bu kadar ilerleyemesede oda fazlasiyla ilerlemişti.Maslarından kahkaha sesleri hiç kesilmiyordu ve sonunda oda gaza gelip kızın elini tutmuştu.Tabiki diğer kızda buna karşılık vermişti ve iki çifte cafeden sevgili olarak ayrılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baturay ve Mami
FanfictionBu hikayede Baturay ve Maminin sevgilileri hakkında bir hikaye yazicam.Umarım okumaktan zevk alırsınız