Selam Minna-san :3
Hikayelerimi baştan düzenlemeye karar verdim.. neden bu kdar kaşrıklar hiç bir fikrim yok... hala wattpad kullanamya alışamadığıma inanamıyorum :D
MadaNaru istekleri için böyle bir kitap açtım :3 one shoot yazmasını uzun hikayler yazmaktan daha çok seviyorum :3 çünkü bir sınır bir durulması gereken nokta yok.. tamamen geniş bir alan...
Neyse iyi okumalar :3
“Uhh Madara-san” adımın seslenildiği tarafa döndüğümde bana doğru koşturan genci gördüm… adımları seri halde pürüzsüz bir şekilde ilerlerken de gülümsüyordu…
“Sizi yakalayabildiğime sevindim…” ona gülümseyerek karşılık verdim
“Buyur Naruto-kun… bir sorun mu var” kafasını hayır anlamında salladı… nefes alış verişi sık olduğu halde kendini tek ayak üstüne bıraktı… güzel yüzü aydınlık gülümsemesiyle ışıl ışıldı ve beni açıkça kendine davet ediyordu…
“Bu gün otelde ki son gününüzmüş duyduğuma göre” dedi nefes nefese…
“Evet.. eve dönme vaktim geldi… sonuçta her güzel şey bitmek zorundadır değil mi” dedim… açıkçası tatilimi bitmesi demek bu yakışıklıyı bir daha göremeyeceğim demekti… buruk bir iç çekiş koydum…
“Benim içinde sanırım öyle olacak…” diye mırıldandığında ona şaşkınlıkla baktım… hızlıca cebinden bir şey çıkartıp uzattığında istem dışı kaçlarımı çattım… bir kartvizitti
“Kuralları aşıyorum ama … lütfen kartımı alın… Tokyo’ya döndüğünüz de… yani ben Tokyo’ya geri döndüğümde sizinle tekrar görüşmek isterim… hatta eğer kabul ederseniz…” yüzü tatlı bir kırmızıya dönerken kalbimin göğüs kafesini parçalarcasına attığını hissettim..
“bunu devam ettirmek isterim” dedi…kartı elinden heyecanımı bastırmaya çalıştığım bir gülümsemeyle aldım…
“Bu benimde hoşuma gider” dedim… “Senin gibi hoş sohbet bir arkadaşı kaybetmek istemem”
“Ben de” diyerek içlerinde en sevdiğim kocaman gülümsemesini sundu… “Buradaki işim… en azından birkaç ay daha sürer… o zamana kadar lütfen beni bekleyin” demedim ama onu sonsuza kadar beklerdim…
“ehh mümkün olursa…” diye söylendim…
“Peki bu gece de sizi ziyarete gelebilir miyim?” şaşkınlıkla mavi iri gözlerine baktım.. ilk defa açıkça söylüyordu…
10 günlük tatilimde… hayatımda ilk defa bir erkekle birlikte olmuştum… başlarda biraz tuhaftı ve acılıydı… ve yine de zevkliydi… açıkçası zorakiydi… ama sonunda acı yok olup yerini daha önce hiç tatmadığım zevklere bırakmıştı.. ve hepsi bu genç ve dinamik adam sayesindeydi…
Homofobik değildim ama asla bir erkekle birlikte olacağımı ve birisinin bana gireceği fikrini aklımın ucuna bile getirmezdim…
Bana Madara-san dediği halde sahip oldu ve hayatımdaki zevk dolu beş günü bana bahşetti… sadece o da değil… sohbeti de çok hoştu… konuştukça dinleyesim vardı…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madara X Naruto Dj
FanfictionMadara ve Naruto'ya özel yazdığım one shootlarımı burada paylaşacağım :3 Naruto genç bir iş adamı... Madara'da yaşını başını almış orta yaşlı başarılı bir başka iş adamı... ve ikisi bir şekilde birbirleriyle karşılaşıp tuhaf bir aşk yaşamaya başlar...