Gerçekten düzensizlik konusunda ayrı bir seviyedeyim :D kkk... baştan başlamam gerek ... dediğim gibi wattpadı cidden öğrenememişim :3
İyi okumalar...
O zamandan beri 3 ay geçti… o geceden beri… Jeju Adasındaki tatilimi bitireli bu kadar zaman geçtiği halde ne bir arayan oldu ne de bir soran… tabi ki insanlarla görüştüm hayatıma devam ettim ve başarılı bir iş adamı gibi işimi de yaptım… ama tuhaf bir şekilde mavi gözleri ve sarı saçları olan Kore’deki o Japondan hiçbir ses seda çıkmadı..
Açıkça oyuna getirilmiş, kirletilmiş, aldatılmış, kenara atılmış gibi hissediyordum…
Bu gibi düşünceler için yapıldığı apaçık belli olan duş altları, fazla kaldığınız zaman kızınız tarafınızdan azar işitip saçını sabunluyken bile koşturarak çıkabileceğiniz bir yere dönüşebilir…
Mia odamdaki banyomun kapısını tekmelerken iç çekip suyu kapattım…
“Tamam çıktım..çıktım” bir şey demesini beklerken sadece sessizlik olması açıkçası beni ürküttü… hızla havluyu belime sarıp banyodan çıktım ki odam bom boştu… onca gürültü hayal miydi yani…
Koridora çıkıp ona seslendim…
“Miaaağğğ…”
“Efendim…” sesi epey uzaktan geliyordu… sanırım mutfaktan…
“Ne yapıyorsun” diye sorduğumda… elinin körünü demesini beklerken sadece sessizlik oldu… merak ettiğimi fark etmiş olmalı… son 3 aydır bende ki değişimi açık açık fark edip yüzüme vurup duran tek kişi oydu… o yüzden saatler süren duşlarımdan sonrası bir tartışma seromonisine dönüşüyordu, ama şu an… sadece sessizdi…
“Miaa” geri seslendiğimde, kulağında telefon ve elinde not kağıdıyla bir şeyler karalarken koridorun başında görünüp bana kaşlarını çattı…
Yazma işi bitip kalemi kapatıp cebine attığında karşıda ki kişiye iyi günler dileyip kapattı…
“Kimmiş??” hala kaşları çatık halde bana yaklaşıp ıslak göğsüme not kağıdını yapıştırıp surat asarak koridorun öteki başına geçip merdivenlerden odasına çıkmaya başladı…
“Ne oldu??” harika baba-kız iletişimimiz vardı…
“Bilmem ne oldu acaba” diye öyle bir kükredi ki merdivenden aşağıya.. göğsümden çıkardığım kağıdı yere düşürdüm…
Hayır anlamıyorum her ay yaptığımız gibi akşam yemeğine çıkacaktık birlikte… genelde bu akşamlarda sakin olurdu aramız… birlikte film izler, havai fişekleri seyreder, mutlaka Tokyo’nun bir yerlerine kurulmuş olan bir festival bulur eğlenmeye giderdik… düşündüm de bunların hepsinin planını o yapardı bende uyardım… mükemmel bir ikiliydi bu akşamlarda genelde…
Yere düşürdüğüm not kağıdını alıp mürekkebi dağılmış tarafına baktım..
“Uzumaki Yapı – Saat 7’de XXXX Oteli’ Lokantasında Uzumaki Naruto adına ayrılmış masada özel bir anlaşma için buluşulacak. Önemli. Neredeyse hayat memat meselesi. Ne olursa olsun Madara-san gelmeli. ”
Kağıt elimden tekrar yere düşerken gözlerim fal taşı gibi açılmıştı… kalbim deli gibi atıyor ve midem karıncalanmaya başlamıştı… ve özellikle alt tarafım çoktan hareketlenmeye başlamıştı… banyodan yeni çıktığım halde terlemeye başlamıştım…
Ne düşüneceğimi bilmeden hemen odama girip giyinme odasına zıpladım ve hızlıca elime geçen ilk takımı giyindim… özel günler için sakladığım saatimi takarken sıralanmış parfümlerim arasından hangisini sıksam diye bakınıyordum…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madara X Naruto Dj
FanficMadara ve Naruto'ya özel yazdığım one shootlarımı burada paylaşacağım :3 Naruto genç bir iş adamı... Madara'da yaşını başını almış orta yaşlı başarılı bir başka iş adamı... ve ikisi bir şekilde birbirleriyle karşılaşıp tuhaf bir aşk yaşamaya başlar...