Merhabalar, ben Onur Ceyhan. Size sikik hikayelerimi anlatmak istiyorum. Size bu lanet oyunun içindeki boklukları açıklayıp sizi aydınlatacağım.
UYARI:Bu hikayede ana, bacı, kayınbaba, avrad, teyze ve diğer aile bireylerine küfür vardır. Eğer bunlardan rahatsız olacaksanız, okumayın amk. size oku diyen yok, zaten canım sıkıldığından yazıyorum delirtmeyin lan adamı..
Ulan okuldan gelmişim, çantamı yatağıma atıp, bilgisayara koştum her zamanki, şimdi diyeceksiniz sen neden koşuyorsun bilgisayarına ama olayı anlatınca sizde durumumu anlayacaksınız. Her neyse koştum bilgisayarıma, düğmesini narince basıp açtım. Ardından bilgisayar açılınca kıvırcık saçlarımıla oynayarak şifreyi yazdım, o kadar çirkin bir şekilde açıyordum ki, abim görse napıyor bu ejdadını siktiğimin salağı derdi. Normal bir oyuna girerek 5v5 takımlar kuruldu. Ben Graves aldım, aldıktan sonra her zamanki gibi kolamı doldurup hayvan gibi içtim. Sözde oyunu oynarken içecektim ama saniyede bitirmiştim kolayı. O değilde bu site ne sikik la, amk kusasım geldi. Hatta kusucam bi dakika...
Kusup geldim devam ediyorum. Sonra Graves'le oynarken yanıma kevaşe Sona geldi. Sona konuşamayan sağır biri ve işi can basmaktı. Ben ise koca silahım ve seksi sakallarımla onun arkasını kolluyordum. Hollywood filmlerindeki gibi anlattıktan sonra, şimdi gerçeğe dönelim. Bu orospu çocuğu Sona benim killimi ve minyonlarımı çalıyordu. Irzını soktuğumun şerefsizi ne yaptığı belli olmayan bir şekilde dans ediyordu. Bu dans komutunu çıkartan sistemcini belasını sikiyim. Şu an ne kadar seri yazdığımı bilmiyorum ama hatırladıkça sinirli olduğumu biliyordum. %200 bu yazı silenecek ama bu yazıyı silenlerin varya onlarında taa amk. Hatta sırf onlar için bu yazının yedeğini alıp onların götlerine sokucam. Delirdim bi sn.
Evet geldim, şimdi başlayabiliriz. Sona'ya dedim ki: ''Güzel kardeşim, kill ve minyon bırakıcak mısın?'' dedim, lakin kendisi bir orospu çocuğu için ''Anana bırakıcam.'' ben sonra delirdim. Sonra ne yaptığımı hatırlamıyorum. En son baktığımda geçmişte 25 satır küfür yazmıştım. Küfürü Bölüm:2'de kopyalarım. Gerçekten benim kadar şekil küfreden yoktur. O değilde son kez bir ekrana bakayım dedim. ''Hassiktir...'' dedim ve BOZGUN yazdığını gördüm. Ağzım çıkan tek şey ise ''Orrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooospuuuuuuuuuuuu Çoooooooooooocuuuuuuuuuuuuuuuuuuuğuuuuuuuuuuuu Sona'' idi. Uzatmak istemiyorum, zaten can sıkıntısından yazmıştım. Bunu silen bütün wattpad editörlerinin amına koyim.