Létající fazolky

103 5 0
                                    

...No dozvěděli jsme se samí nepodstatný věci jako třeba, že ten vysoký černovlasý kluk je zvěromág a jiný blbosti (prostě to co normální blázny nezajímá). Pak sme se rozhodly se představit. Řekly jsme jim, že jsme z malý zemičky, která je stejně všem u prdele jménem Česká Republika. V Anglii jsme protože v Česku žádná kouzelnická škola není a AJ máme dobrou tak co (i mezi sebou mluvíme anglicky jinak by se nám to furt pletlo a byla by to hrozná CzechEnglish). „Máme sice normální jména, ale říkáme si jen přezdívkama." Jedna z nás se postavila a začala ukazovat, „tohle je Houbička (ukázala na hnědovlasou dívku s brýlemi sedící v pravo u okna), támhleten psychouš je YoYo (drobná holka s narůžovělímy a bezprstovýmy černými rukavicemi se uklonila a švihla s sebou naproti Houbičce), támhleto vedle YoYo je Lajka, první blázen na měsíci (tmavěvlasá dívka nižší postavy), MonaLisa (hnědovlasá, zase) a já sem Papaya."
Černovlasý kluk s brýlemi se postavil a řekl:„ Já sem James, ale všichni tihle čtyři mi říkají Dvanácterák, tohle je Remus alias Náměsíčník, tamhleto Peter neboli Červíček a Sírius ,kterému říkáme Tichošlápek. YoYo vyprskla smíchy a řekla: „No podle toho jak dupal mi tenhleten tydýt nepřipadá jako Tichošlápek." Lajka dostala záchvat smíchu, „a pak kdo je tu blázen."
Do kupé nakoukla postarší paní s vozíkem a nabídla nám sladkosti. Ti čtyři něco, něco a něco nevím co si koupili ňáký blbosti a my si koupily každá jedno balení Bertíkových fazolek tisíckrát jinak a YoYo s Houbičkou si koupily ještě Čokoládový žabky a pendreky. YoYo si nacpala tři pendreky do pusy a řekla:„ Bude nám tak zle!" Lajka se otočila a kopala jí do nohy, „s plnou pusou se nemluví!" YoYo si nacpala další dva pendreky do pusy a zahuhlala:„ Myflíf takfle?" Houbička, která si zrovna dala do pusy bertíkovu fazolky vyprska smíchy a fazolka jí vyletěla z pusy, odrazila se od skla a dopadla na podlahu. Papaya si dala ruce do dlaní a řekla:„ Tak do Bohnic nepojede sama!" Houbička zase vyprskla smíchy a všechny holky se k ni přidaly. Remus se zeptal:„ Co sou Bohnice?" Papaya rychle odpověděla:„ Blázinec."
MonaLisa se pak zeptala:„ Máte ňáký mazlíčky?" Sirius dělal, že neslyší, James koukal ven z kupé a Červíček chrápal, ale Remus ukázal fotku malého síčka:„ Tohle je.... hm vlastně ani nemá jméno..." Houbička nahlas vykřikla:„ Bude to Ořech!" „Tak Oříšek," upravil to Remus. „A co vy?" Lajka začala vysvětlovat:„ My máme dohromady jednu sovu, protože to furt jen sere, sere a sere tak nám stačí jedna...." YoYo se najednou probrala:„ Kdo zase sere? Něco ste posrali? Ucpal se záchod nebo co?" „Prosimtě spi dál," zasmála se Papaya. Lajka pokračovala:„Jo a máme i kočku, teda nejvíc se o ní stará YoYo." Remus si teprve teď všimnul šedivé kočky která pochrupovala na klíně YoYo, která už zase ignorovala co se kolem ní děje. Kolem kupé prošla drobná holka s rudohnědými vlasy a hned za ní kluk s křivým nosem a trochu delšími černými vlasy. Houbička se hned chopila příležitosti a křikla:„ Tomu se říká vocas obecný!" Všichni se začali smát až na Červíčka, který stále hlasitě chrápal.
YoYo se po chvíli zvedla a slavnostně řekla:„ Sem napsala básničku." Papaya se zasmála a řekla:„ Už je to tu zas. Očem je to tentokrát?" YoYo udělala výraz, který ani nejde popsat:„ Ale kuš ty tomu tak rozumíš, takže ehm, ehm
~Důchodců rej tady máme,
Jak v Kauflandu si připadáme.
Starý účy test nám daj,
Jiný třídy pokoj maj.
Ale mi ne pořád jen,
Musejí nám kazit den.
Pořád jenom buzerace,
Žádná sranda či legrace.
Radost máme z důvodu,
Že brzy skončí v důchodu."
Houbička se postavila a se škodolibím úsměvem řekla:„ Tomu se říká umění, a teď se prosimťe posaď než na mě spadneš." YoYo i Houbička si sedly a tři kluci na ně zírali s otevřenými posami. Papaya najednou vyskočila:„ Mám nápad!"všichni se k ní naklonili,„Dáme Červíčkovi do puso Bertíkovu fazolku!" Houbička zase nahodila škodolibý výraz a vytáhla balíček, který předtím otevřela, vyndala jednu podezřele žlutozelenou fazolku a pomalu ji strčila Červíčkovi do pusi, ten zamlaskal a flusnul fazolku směrem na Jamese, YoYo zaječela:„ Leť fazolko, buť svobodná!" Fazolka jen tak tak minula hlavu svého cíle a rozplácla se na sedadla. „Hmmm delikatesa," řekl Sírius a zasmál se. „Zahrajeme si hru, Jamesy vyhni se fazolce!" Zasmála se YoYo. Tentokrát vyprskla smíchy Lajka a sejmula přitom Síriuse rukou, ten vytáhl hůlku a zaječel:„ Do střehu!" Lajka vytáhla svoji a začali šermovat. Remus vzal fazolku, která si dál vesele hověla na sedačce vedle Jamese a čuchnul si k ní,„ Fuj! To smrdí jako kočičí zvratky!" Papaya si dala ruce v bok:„ Ty si už někdy čuchal ke kočičí zvratkům?" „Teď už jo," odpověděl Remus a přitiskl fazolku Papaye k nosu. Ta zaječela,„ Fuj to je fakt hnus!" YoYo najednou sebrala fazolku Remusovi z ruky a otevřela okno. Fazolka proletěla vzduchem a už ji nikdy nikdo neviděl.

Sorry tohle bylo trochu delší další už budou kratší
YoYo zdraví 🖖

Bradavice vs Český holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat