I.

13 1 1
                                    

Píše se rok 1715, když na zámku v Tennessee narodil královně Margreth první syn Louis William I. Král Frederick byl tou dobou mimo zámek. Ještě toho dne přišel za Margreth posel a sdělil jí že jejího muže zabili. Plakala. Zavřela se ve své ložnici, sama. Louise nechala služkám ať se o něho postarají. Každý den na dveře ložnice klepala služka s jídlem. Margreth ji vždy poslala pryč. Takhle to šlo týden. Jednoho dne klepala služka na dveře ale odpovědi se jí nedostalo. Žádné známky toho že by někdo v místnosti byl. Nechala vyrazit dveře. Margreth ležela na posteli. Mrtvá. Další den byl pohřeb. V zámku nikdo kromě stráží, služebných a malého Louise nebyl.

Louis rostl rychle. Najednou mu bylo osmnáct. Chápal že si musí někoho vzít ale nechtěl. ,,Sophie ne já si nikoho brát nebudu!" zakřičel na služebnou, která ho vychovávala. ,,Louisi musíš si někoho najít. Tvá matka by nebyla ráda kdyby tě teď viděla." Povzdechla si Sophie. ,,Mou matku sem netahej. Jedu se projet. Sám. Dokud se nevrátím vládu máš na starost ty." Louis odešel do stájí a osedlal svého černého fríského koně. Vyjel ze zámku a po cestě se vydal do lesa. Zpomalil a jen tak se projížděl. Někde uprostřed lesa na cestě spadl kluk mohl být stejně starý jako Louis. Louis zastavil a počkal až se ten kluk posbírá a vypadne. Kluk se podíval na Louise. ,,Co jsi zač v životě jsem tě tu neviděl?" zeptá se kluk. ,,Já mám kousek odtud sídlo co tu děláš ty. A jak se jmenuješ?" ,,Já bydlím tady v lese a jmenuji se Zayn Malik. A ty?" ,,Já jsem Louis, Louis William I." ,,Ten Louis William I. syn krále Fredericka a královny Margreth?" ,,Jo přesně ten." kluk se podivně usmál a šel pomalu k Louisovi. Když stál před Louisem chytil koně za uzdu a vedl ho do hloubi lesa. ,,Co to děláš? Kam mě vedeš?" ,,Na věčnou smrt Louisi." ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Louis William I.Where stories live. Discover now