Kam je cesta zavede

74 10 0
                                    

„Všechno ti vysvětlím" povzdechla si Terka.
Izzy se na ni zahleděla.
„Kdysi dávno, když mi bylo 7 let" zamyslela se Terka.
„Objevila jsem portál, který vedl do země mimo equestrii. Vedl do těch míst ze kterých jsou i Celestie a Luna. Potkala sem jedno mladého alicorna, bylo mu tak 12, zamilovala sem se" usmála se.
„Každý sem procházela portálem, aby sem si s ním mohla hrát" řekla a z vyprávění ji vyrušil Izzyn hlas.
„A ten alicorn se jmenoval Onyx"
„Přesně tak" kývla Terka.
„Čím déle sem s ním byla, tím víc moje láska k němu rostla.
Když mi bylo 13 dostal se na trůn.V tu dobu mu bylo 18 a vládl zemi Diamondii" Terka zesmutněla.
„V tu dobu se začal měnit" řekla a ukápla jí slza.
Izzy přistoupila k její kamarádce a položila jí kopýtko na rameno.
Terka se oklepala a pokračovala ve vyprávění.
„I když se změnil, moje láska nedokázala jen tak zmizet. Já sem byla mladá a hloupá a on byl plný touhy a vášně. Když mi bylo 16 porodila sem svoje první hříbě. Byla to malá zdravá klisnička. Pojmenovali jsme ji Magi Felicis. Byla pro nás tím největším štěstím, proto Felicis. Každý den sem za ní chodila, starala sem se o ní. Po pár měsících sem se stala princeznou. Získala sem talent a to ze mě udělalo princeznu ikdyž sem měla jen roh" zasmála se.
„Onyx byl ještě víc nadšený než já. Věděl že mi jde zpěv a že hudbu vnímám jinak než jiní. Byl na mě pyšný" začervenala se.
„Ale kvůli tomu, že se změnil.. Chtěl ze mě udělat královnu zla. Věděl že ovládam velkou moc, že bych mu mohla pomoct porazit všechno živé" zase zesmutněla.
„Snažil se ovládnout celou říši. To určitě znáš. Byl stejný, jako byl kdysi Sombra, ale já sem ho pořád milovala. Chtěla sem se někomu svěřit. Už sem nechtěla držet v tajnosti to, že mám dvou letou klisničku a přítele krále" zahleděla se do blba.
„Pamatuješ na tu procházku? Jak tě odvolali pryč?" zeptala se tiše.
„Ano" odpověděla zaujatě Izzy.
„Chtěla sem tě dovést k portálu a ukázat ti mojí rodinu, ale ty si musela pryč. Zkazilo mi to plán" řekla alicornka naštvaně.
„Chtěla sem jít zpátky za Onyxem a říct mu, že nepřijdeš, ale to se nikdy nestalo. Narazila sem do Blacka a na Onyxe jsem zapomněla. No a zbytek znáš" rozbrečela se.
Izzy o kousek ustoupila a zamyšleně se na ni podívala.
„Co se děje, Izz" zeptala se starostlivě Terka.
„Nic" odsekla Invisible.
«vypadalo to že je na něj naštvaná, ale místo toho ho miluje a chce ho zpátky?! To snad nemyslí vážně! Vždyť sakra měla hříbě v 16! A kde to hříbě je? Tohle je nějaká hloupá sranda?!!» uslyšela Izzyny myšlenky.
„Nedělám si srandu a to hříbě" ještě víc zklesla.
„Je proměněné v sochu v Diamondii"
„Terko, ale ty víš že je nemožné osvobodit ji" řekla vážně Izzy.
„Musíme to zkusit. Dokáže ji osvobodit mateřská láska, takže věřím že to zvládnu" řekla sebevědomě klisna a rozeběhla se.
„Kam to běžíš?" zakřičela na Terku její kamarádka.
„K portáluuuu" řekla Terka a vyběhla ze zámku.
Zastavila se a počkala.
„Fajn, tak já jdu s tebou" povzdechla si Izzy a Terka se vítězně usmála a rozeběhla se pryč.

V kapitole se objevili:
LindaKolajov

Dar z nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat