XVIII. kapitola

929 127 23
                                    

Jin rychle něco poklidil a odešel do školy. Jimin zůstal doma uklízet a vařit.
Ve škole Jin neměl žádné kamarády, spíš se mu všichni smáli a ubližovali mu.

"Naše buznička je tady. Ojel ti někdo prdel, že kulháš?" zasmál se Yoongi, nejhlavnější člen v jedné skupince, která Jina nejvíc nenáviděla. Po včerejší noci s Namjoonem kulhal, protože na něho nebral vůbec ohled.
"Starej se o sebe kreténe," prskl a chtěl ho obejít, ale to by mu někdo nemohl zastoupit cestu.

A ten někdo byl Yoongi a jeho parta.
"Ty se někam chystáš?" povytáhne obočí Baekhyun.
"Představ si to. Do třídy," protočil očima nad jeho blbostí.
"Ale my ještě ne. Co kdyby ses s náma šel projít?" přátelsky se usměje Yoongi, ale z jeho úsměvu kape jed.

Byl to přesně ten typ úsměvu 'musíš souhlasit, stejně ti nic jiného nezbývá a nechceš, aby to bylo horší.'
"Fajn," poraženecky kývne a vydá se s nima před budovu školy.

Protože tady už nikdo nebyl, nebyl problém Jina zmlátit. Tak jako vždy.

"Tak co chceš abychom ti udělali první buzno?" zeptá se velkoryse Kai, další člen skupiny.
"Co mu dáváš na výběr? Stejně dostane všechno. Viď?" Yoongi se k němu přiblíží a vrazí mu pěst do břicha.

"Ale dneska budu hodný. Budeš se moct v pohodě hýbat, ale něco za to budu chtít," slizce se usměje a odeberou se dozadu na školní hřiště.
Yoongi na ostatní nenápadně kývl a všichni, včetně Yoongiho, si sundali kalhoty ke kolenům.

Jina silou stáhli na zem na kolena.
"Tak se předveď," pobídne ho Gi a svoje péro, které stihl vytáhnout z boxerek, mu vrazí hluboko do pusinky.








Další pondělí a to znamená, že další nudný díl je tady ^^
Baví vás to vůbec ještě? Mě totiž moc ne😅, protože jsem si myslela, že to bude jiné. Lepší.

S mým dlouhým blokem, kvůli kterému nevydávám víc, se snažím prát. Napsala jsem 100 slov další kapitoly a to chce potlesk xD.

------------------------

Někteří z vás stále čekají na druhou knížku "SvD", bohužel jen tak brzo nebude.
Mám napsané necelé tři kapitoly, naposledy upravené to bylo nějaký ten měsíc zpět, ale nevydávám pokud nemám předepsaných kapitol minimálně šest. Taky chci, aby ty kapitoly byly delší, tzn. 550-800 slov, což není zvykem, co?

Přesto doufám, že budete trpěliví a počkáte si ^^.

Love ya ❤❤❤

My Sexy Boss [pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat