Inceputul cosmarului

10 0 0
                                    

Stau in pat si ma uit in jurnalul mamei . Era o femeie frumoasa si draguta la fel ca tata din ce mi a zis unghiul meu . Eu niciodata nu mi - am cunoscut parinti . Am fost la orfelinat pana la varsta de 12 ani , dupa am stat la bunica mea inca 3 ani . Din pacate bunica mea a murit si am ajuns sa stau la unchiul meu din partea tatalui . Unghiul meu are 36 de ani .
Justin ( unghiul meu ): Anastasia , vino sa vb la telefon cu fratele tau .
OK .
Elvis ( fratele meu ): M - ai am putin si vin acasa .
Eu : Super ! Vreau sa te vad frate .
Elvis : Ai grija de tine !
Eu : bine
Unchiule trebuie sa ma duc la scoala
Justin: Bine 😘 ai grija de tine
Dupa a venit spre mine mi a dat un pupic si mi a pus mana pe fund
Wtf . De ce , mi ar pune mana pe fund unchiul meu . Omul asta este super ciudat .
M am dus la baie , mi am facut un dus si am pornit spre liceu .
E prima zi de scoala si sunt tare emotionata .
Imi tremura genunchi . Aaa ... am uitat sa ma arat

 am uitat sa ma arat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am intrat in liceu .. totul era frumos . Pana cand am intrat in clasa
Colegii : Ooo...uite cine a venit !! Colega cea noua ! Borcanata 😂😂😂
Eu ma simteam asa de rau ... incercam sa nu plang . Am fugit spre o banca si m - am asezat pe scaun dar o fata ma impinge si zice : Asta e locul meu si al iubitului meu
Eu m am ridicat de pe jos si i am zis OK . Dupa ma duc la fiecare coleg si le zic daca pot sta . Dar toti zic nu . Deci sunt obligata sa stau singura in banca din spate . In fine, pauza a trecut . Am terminat toate orele si toata pauza am stat singura . Am ajuns acasa si eram foarte obosita . Prima zi nu a inceput cum ma gandeam . Ma duc la masa si pe cine credeti ca vad ... Pe fratele meu , Elvis ma luat in brate si m am asezat la masa .
Justin sta langa mine si Elvis sta in fata mea .
Dupa ce am mancat .. Elvis si Justin au inceput sa bea : bere , vin sa fumeze etc
Si Elvis a zis ca se duce sa se vada cu o fata . Iar eu i am zis ok
Justin a zis sa ma duc in camera lui ca el strange si vine la mine pt ca vrea sa imi zica ceva . Eu l - am ascultat si m - am dus in camera lui .
Justin a venit si a zis sa stau pe pat
Si a zis ca vrea sa imi faca o surpriza si ma legat . Dupa a inceput sa ma dezbrace .

Motivele 😭😭Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum