Cosmarul 3

6 0 0
                                    

Cand am deschis usa , el a aparut si a inceput sa tipe la mine . M a impins iar eu am cazut pe jos  .Cand m am ridicat i am dat cu vaza in cap iar el a cazut , curgea foarte mult sange ..asa ca am decis sa fug . Dupa 5 ore  ma suna cineva de la politie sa imi spuna ca el a murit . Simteam ca o sa lesin cand am auzit . Nu ma mai simteam o fata cuminte cum eram inainte , simteam ca sunt o criminala . Trebuie sa merg si la inmormantarea lui ca sa nu par suspecta .

A DOUA ZI 

M am pregatit sa merg la pomana ..nu cred ca sunt pregatita sa il  vad  pe omul pe care l am omorat in cosciug . Pentru mine ziua de astazi e o zi de cosmar . 

Cand am vazut ca toata lumea plangea am zis ca nu merit sa traiesc . M am asezat jos si priveam trupul lui in cosciug . Dupa ce am terminat toata treaba cu inmormantarea am decis sa ma plimb si sa ma gandesc la tot ce am facut si ce o sa fac cu viata mea. Asa ca m am gandit sa imi scriu intr un jurnal tot ce se intampla timp de 100 de zile iar dupa sa decid daca o sa imi iau viata sau nu. Chiar acum mi am amintit ca maine am ore si va trebui sa imi pregatesc ghiozdanul . Cand am ajuns acasa mi am pregatit ghiozdanul si dupa m am asezat pe pat . Eram foarte stresata . 


Motivele 😭😭Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum