Supriz evlenme teklifi. 11 bolum

65 38 3
                                    

Merhaba arkadaslar. Sinem ve Bugra karakterini deyisdirme karari aldim.  Karakter tanitimindan girip baka bilirsiniz

Sinemin anlatimi
Sabah kalktigimda her zaman ki gibi yatakla kavgaya cikmis gibi uyandim. Telefonumu alip bir bildirim varmi diye bakayim dedim. Telefonu acanda saatin 12:00 olduqunu gordum. Oha ben bu kadar uyumusmuyum?!
Hemen kalkip banyoya girdim. Aynada her zamanki goruntuyle hic sasirmadim. Kafamda sanki fon patlamis. Sacima bir toka vurup yuzumu yikadim. Sonra dislerimi fircalayip sacimi da taradim. Iceri gecip kiymetli giyinme odama girdim. Burasi benim en sevdiyim yer.

Kiyafetler tarafa gecip giyeceyim kiyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kiyafetler tarafa gecip giyeceyim kiyafeti. Ayakkibalar tarafindan ayakkabimi sonrada cantami kucuk koltugun uzerine koydum.
Tam o sirada kapi caldi. Annem erkenden moda evine gitmisdir babamda sirkettedir diye benden basqa kimse yok. O yuzden kosarak asagiya indim. Kapiyi actigimda elimde kocaman kirmizi gul olan postaci vardi.
S merhaba. Buyurun
P merhaba efendim. Sinem hanima gelmis bu cicekler.
S buyurun Sinem benim. Kimden gelmis ki?
P bilmiyorum efendim. Uzerinde notta yok.
S tamam o zaman aliyim ben.
Ciceyi bana uzattiginda aldim. Bayada agirmis. Gosterdiyi yeri imzaladigdan sonra odama gectim bu cok guzel. Hemen fotoraf cekilmeliyim. Gidip uzerime t shirt elbise giydim. Telefonu saniyeye ayarlayip bir yere koydum ve poz verdim.

 Telefonu saniyeye ayarlayip bir yere koydum ve poz verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra birden bunu kimin gonderdiyin dusunmeye basladim. Gonderecek tek kisi Bugra var acaba omu gondermis ki?
Hemen arayip sorayim.
Aranan:Mustakbel kocisimmm❤

S gunaydinnnn... Bugraaa
B gunaydin Sinemde. Oylen oldu yenimi uyaniyorsun?
S immm evet. Ama konu bu diyil
B peki konu ne?
S ya bilmiyormus gibide yapma. Tesekkur ederim cicekler coookkkk guzeller
B cicekmi? ne ciceyi?
Saclarimla oynaya oynaya.
S ciceyi sen gondermedinmi?
B yoo niye gondereyim ki?
S hiimmm sende haklisin niye gonderesin tabi. Bana cicek geldi de senden sanmisdim. Acaba kimden o zaman.
B ben gondermediysem kim sana civek gonderir Sinem!!!
Sesini yukseltmesiyle irkildim. Tabi cocuk hakli.
S yaa niye bagiriyorsun. Ben ne bileyim ki kim ginderdi.
B tamam Sinem simdi hastaneye geldim. So ra gorusuruz
S ya kizdinmi bana
B hayir sana niye kiziyim senin baberin yok sonucta.
S dogru gercekden haberim yok. Neyze sen isinde ol gorusuruz
B gorusuruz.
Ciceklerle olan fotorafi instagrama koydum. Bana ne kim gondermisse gondermis. Paylasiyimda kizlar kiskancliktan patlasin.
Paylasdiktan sonra telefonumh kapatip. Uzerimi giymeye gitdim

Ummadik Mutluluk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin