"Evet," diye söze başladı J.sehp sıkıntısını elinden geldiğince saklamaya çalışarak "...sana tam olarak hoşgeldin diyemedik kusura bakma biz de biraz şaşırdık." ifadesizce yüzümü inceliyorlardı. Sanırım şu ana kadarki ömrümde bulunduğum en gergin anın içindeydim." Kendinden bahsedersen bize biraz daha yardımcı olabilirsin. Mesela eski şirketin, seçmelere bile girmeden bir gruba dahil olucak kadar yetenekliysen şirketinde neden çıkış yapamadın?" kafamı sallayıp boğazımı kibarca temizleyerek konuşmaya başladım." Ben yılları geçik süredir FNCE'ta stajyerlik yaptım. Şirkete ilk katıldığım AOA'nin yeni çıkış yaptığı zamanlardı. Imm.. Sanırım bunu şirket çalışanlarından başka kimse bilmiyor ve söylemem sıkıntı yaratabilir ama şirketin çıkarıcağı yeni gruba uygun bulunmadım. Çü..." sözümü bölen Somin "Neden?" dedi yüzümü bir saniyelik bir kısa bakıştan sonra "Çünkü 2018'de çıkıcak yeni grupta masum konsepti uygun görmüşler ve yetenekten daha çok görüntüye takılıyorlardı. Zaten o grupta çıkış yapma fırsatım olsaydı bile büyük ihtimalle kabul etmezdim. Anlaşabileceğim türden insanlar değillerdi." dedim daha nefes almama fırsat kalmadan Somin yine hızlıca bir soru daha sordu." Bizimle anlaşıcağını nerden biliyorsun" dedi." Bilmiyorum ama onlardan daha kötü anlaşabileceğim dünyada başka bir insan olduğunu düşünmüyorum" dedim nihayet sustuğumda bir soru daha sorucağını anladığımda nefesimi düzenlemeye çalıştım." Peki karma bir grup olucağını biliyor muydun?" diyen Mathew Somin'in ağzının kapanmasını sağlamıştı." Yaklaşık yarım saat öncesine kadar bir gruba katılıcağımı bile bilmiyordum" dedim gülümseyerek." Seni gördüğüm gün yurttan ayrılıyordun değil mi?" dedi. Uzun süredir ne zaman konunun buraya geliceğini beklediğim için içimden nihayet diye geçirmeden edemedim.
"Evet" anlamında kafamı salladım yüzüne bakarken "Oppa daha önce tanıştınız mı?" dedi Somin şaşkınlıkla nedense çok talı gelmişti." Evet taşınırken eşyalarını arabaya taşımasında yardım etmiştim" dedi." Yani şirketinden yeni ayrıldın" dedi Somin daha deminki şaşkın halini sürdürerek." Evet üç gün önce ayrıldım" dedim." Şirkette ne üzerine eğitim alıyordun peki?" ilk baştaki halinden eser yoktu ve çok şirindi şu an. Aslında sadece konuşuyordu ama bana tatlı geliyordu." İlk senemde dans üzerine eğitim aldım. Daha sonra uzun süre vokal eğitimi alıyordum sadece şirketten ayrılmadan 9 ay önce filan rap üzerine eğitim almaya başlamıştım. Ayrıca vokal ve rap eğitimi alırken dansta ediyordum ve az çok şarkı sözüde yazabiliyorum" dediğimde olumluca bana bakıp gülümsedi." Ah nihayet grubumuzda bir kadın rapper olucak" deyip el çırptı.
"Anlayamadığım bir şey var, grup iki kız iki erkekten mi oluşuyor" tepkime gülerek karşılık verdiler. Sebebi büyük ihtimalle şaşkınlıktan ağzımı kapatamamış olmamdı.
" Bizimde tam olarak çıkış planından haberimiz yok neredeyse tek bildiğimiz şey grubun iki kız iki erkekten oluşucağı. İlk şarkının sözlerini Bm oppayla J.shep oppa yazdı. Alt yapısı filan mükemmel bir şarkı bir hafta içinde kayıt almaya başlarız" dedi heyecanla.
"Sen burda hiç eğitim almıcak mısın?" dedi Mathew konuyu değiştirerek." Hiç bir fikrim yok" dedim dalgınca gülerek yeri izlerken. Gerçekten bir fikrim yoktu.
"Part dağılımlarını daha üye eksiği olduğu için yapmadık. J.shep'le ben rap partlarını aramızda kararlaştırdık. Diğer kısımlar zaten Somin'le senin. Tabi Başkan'la bir konuşmamız gerek net olarak çıkış planını öğrenmek için" kafamı olumlu anlamda sağlarken yüz ifademi olabildiğince sıcak tutmaya çalışıyordum çünkü genel olarak korkutucu olmamak için kendimi kasıp gülümsediğimde yapmacıklığı belli olduğu için karşımdaki kişinin kendini kötü hissetmemesini istediğim için yeni yöntemler geliştirmiştim. Eğer nefret ettiğim ama saygıdan ötürü gülümseyerek dinlemem gereken biriyse gözlerimi hafif kısıp dişlerim hafif gözükücek şekilde tebessüm ediyorum ve genelde konuşmaya katılmak yerine dinlerken sık sık kafamla onaylıyorum. Ama şuan öyle bir şeye gerek olmadığı için sadece somurtmamaya ve gereken yerlerde içten olmasına özen göstererek tebessüm etmeye çalışıyordum.