Oczywiście, nie raz słyszałem obraźliwe słowa związane z moją wagą lub wyglądem, lecz nigdy nie pomyślałbym, że mógłby to powiedzieć ktoś mi bliski. Nazywam się Park Jimin, a to moja historia.
***
Jimin wstał ociężale z ławki, naciągając czapkę na uszy. Był środek grudnia, a on postanowił wybrać się na spacer akurat w taką pogodę. Śnieg ugniatał się pod jego stopami, gdy robił kolejne kroki w stronę domu. Musiał trochę pomyśleć, dlatego wybrał dłuższą drogę. Zawsze tak robi po tym, gdy ktoś go obrazi, co zdaża się często ostatnimi czasy. Cóż, w końcu Korea znana jest z nadzwyczaj chudych sylwetek, co oczywiście nie jest dobrym powodem do znęcania się nad chłopakiem.
Najgorsze było to, że był właśnie w drugiej klasie liceum, gdzie ludzie potrafią solidnie dogryźć. Park przeprowadził się tu, ponieważ ma teraz większe możliwości niż na wsi, gdzie mieszkał wcześniej.
Wynajął mały pokój, a gdy pierwszy raz tu przyjechał miał 16 lat i nie znał nikogo, jednak więź ze współlokatorami staje się coraz bliższa, a chłopak wie, że może im zaufać pod każdym względem. Spędził z nimi tyle czasu, że nie ma już co do tego wątpliwości.
Jego współlokatorami są 20-letni Jeongguk, 19-letni Yoongi, 22-letni Namjoon oraz 19-letnia Jisoo. Wszyscy są dla niego jak rodzina. No, może poza Jeonem, w którym widzi troszkę więcej niż przyjaciela. Lecz nawet nie robi sobie nadziei, ponieważ wie, że nie ma u niego szans ze swoim wyglądem, a poza tym Jungkook jest definitywnie hetero.
Rozmyślania przerwało mu ciche miauknięcie oraz małe ciałko ocierające się o jego nogę.
-Chociaż ty mnie nie oceniasz.- westchnął i podrapał zwierzątko za uszkiem.-Masz bardzo miękkie furterko.
Rozejrzał się i sprawdził, czy na szyi kociaka nie ma obroży. Nie było, więc chyba może wziąć go na trochę do domu, prawda?
-Nie wyglądasz na takiego co by miał pchły.- kotek miauknął ponownie, a Jimin wziął go na ręce i przytulił mocno do siebie. Ma szczęście, że jak wróci nikogo nie będzie jeszcze w domu.
¥¥¥
Jakieś propozycje na imię dla kotka?
CZYTASZ
That Ugly One °M.YG + P.JM°
Fanfiction[NIE ZNIECHĘCAJCIE SIĘ PO OPISIE XD] Jimin od dawna ma kłopoty z wagą, do tego dochodzi jeszcze aparat na zęby oraz niezbyt ładny wygląd. Mieszka z kilkoma przyjaciółmi. Jak dotąd nikt nie komentuje tego, jaki jest, lecz co się stanie, gdy ktoś przy...