Uyandığımda güneş daha yeni doğuyordu. İlk arkam baktım Afra hala uyuyordu ve hatta ağzı bir karış açık salya akıyordu. Onun bu haline kıkırdadım yanlış oldu adeta anırdım . Daha sonra Kuzey 'e döndüm oda benim baktığım yere baktı ve kahkaha attı. Bizim Afra ' ya gülmemiz bittikten sonra Kuzey' e dönüp " Günaydın" dedim o da bana aynı şekilde karşılık verdi. Biraz bekledikten sonra Kuzey 'e tekrar dönüp " Varmamıza ne kadar kaldı ?" diye sordum. "1 - 2 saat " diye cevap verdi. ( Ankara - İstanbul arası kaç saat olduğunu bilmiyorum. ) 10-15 dakika sonra canım sıkıldığı için radyoya uzandım. Vallla Afra ' nın uyanması beni hiç ilgilendirmez yolla çıktığımızdan beri uyuyor. Aslında uyku düşkünü olan benim ama arabada hayatta uyuyamam. Neyse konumuza gelelim radyoyu açtım ve bu aralar çok fazla dinlediğim iki aşık sarkisi var.
Şarkıyla beraber bende mırıldanmaya başladım. Kendimi övmek gibi olmasinsesim çok güzeldir. (Yazarda olmayan ses.)
KUZEY
Yola çıktığımızdan beri İstanbul'a gidince ne yapacağımızı düşünüp durdum. En sonunda bir çözüm buldum. Bakalım oraya gidince bizimkilerin kararına bağlı. Eğer onlarda kabul ederse kızlara bu kararımı açıklarım. Ben bunları düşünürken Doğa'nın seslenmesiyle uyandığını daha yeni fark ettim. Günaydın faslını geçtikten sonra Doğa radyoyu açtı. Biraz kanalları karıştırdıktan sonra bugünlerde çok dinlenen şarkı olan iki aşık şarkısı vardı. O şarkıda durdu. Şarkı çalarken oda şarkıya eşlik ediyordu sesi gerçekten çok güzel. Aslında bir tek sesi değil kendisi de çok güzel. Doğa ile birlikte çocuktan arkadaştık ama banim ailemin İstanbul'da işi çıktığı için taşınmak zorunda kaldık. İşte o zamandan beri Doğa ile görüşemez olduk. Ama ara ara aklıma gelirdi. Hatta bir ara benim en iyi arkadaşım olan Aras' a onu anlatmıştım oda bana " Sen o kızı seviyor olmayasın " diye bende tabi ki ağzının payını vermiştim çünkü ben onu arkadaştan öte görmüyordum ve görmemde. Ben bunları düşünürken ve galiba fazla düşünmüşüm İstanbul' a giriş yapmıştık. Allah ' tan en iyi arkadaşlarımdan biri ve ayrı eten ev arkadaşım olan Aras'a haber vermiştim de bizi görünce dengesizce davranmazdı. Neyse Doğa'ya dönüp "Eve varmamıza yarım saat kaldı istersen Afra'yı uyandır" dedim. Oda tamam manasında kafasını salladı.DOĞA
Kuzey'in bana haber vermesi ile hemen arkamı dönüp hala ağzı bir karış açı olan arkadaşımı uyandırmaya çalıştım bakın çalıştım diyorum çünkü hanfendi uyanamadı bende çantamda ki suyu çıkarıp kapağını su koyup Afra'nın yüzüne fırlattım bizim gerizekalı sıçrayarak uyandı. Ban ne oldu dercesine bakınca " Kuzey'in evine varmamıza az kalmış hadi toparlan " dedim kafasını tamam anlamında salladı ve toparlanmaya başladı bende önüme döndüm. Zavallım ağzının kenarındaki kurumuş salyaları fark etmedi bende hiç bir söylemedim çünkü kankalığın 999. maddesi olan : Kankanın komik bir şeyi varsa onu gün yüzüne çıkar kanunu var bende ona uydum. Bakalım o bunu fark edince bana neler yapacak. Neyse ben önüme dönünce Afra 'da Kuzey'e seslendi ve " Günaydın " dedi oda ona yanı şekilde karşılık verdi. Ama gülmemek için kendisini zor tutuyordu neden derseniz Afra'nın yüzünün çoğunluğunu kurumuş olan salyalar kaplıyordu. Bende bu haine esiz şekilde kıkırdadım inanın bende sessiz bir şekilde nasıl kıkırdanır biliyorum ama öyle bir şey oldu. Neyse hemen konumuza dönelim hemen eşyalarımı topladım ve arabaya bindiğimizde çıkarmış olduğum kabanımı giyindim. Afra 'ya baktığımda oda saçını topluyordu hatta bitirdi işini. Araba durduğunda önüme döndüm ve dönmemle ağzımın bir karış açılmasına neden oldu çünkü tam önüme saray yavrusu vardı ve bildiğim kadarıyla evde bir arkadaşıyla kalıyordu. Tamam bizde orta halli insanız ama biz bir apartmanda kalıyorduk. Ben yine ve yine bunları düşünürken ikisi de aşağıya inmişti. Bende aşağıya indiğimde evin kapısında duran bizim yaşımızda tatlı bir çocuk vardı ve galiba bu Kuzey'in ev arkadaşıydı. Yürümeye başlamadan son kez eve bakıp iç çektim. Bakalım bu evde bu şehirde bizi neyler bekliyor. akalım yeni hayatımız nasıl olucak.
**************************************************
Evet arkadaşlar bölüm atmayalı uzun zaman oldu kusura bakmayın. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Herkese iyi okumalar:) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAKLAR
Randomİki yakın arkadaşın evlenmekten kaçıp çocukluk arkadaşlarıyla kacması