Bu sabah ilk defa kargalar bokunu yemeden kalktım. Çünkü bugün Afra ile düğünden kaçma planı yapıcaz. En iyisi ben size olayı ilk başından anlatayım. Benim babam ve Afra 'nın babası ortak. Bizim şirket batmak üzere ve babalarımız başka şirketten para alabilmek için bizi şirket sahiplerinin oğullarıyla evlendirmek istiyor. Tabi ki bizde istemiyoruz ve bunun yüzden ailemizin haberi olmadan plan yapıp evden kaçmamız lazım . Neyse hemen üstüme bir şeyler geçirip dışarı çıktım. Dışarıda Afra beni bekliyordu. "Nerede kaldın kızım ya ? " dedi bende "Geldim işte hadi sahile gidelim. " dedim oda beni onaylayınca yürümeye başladık. Tabi ki de arabamız yok biz Afra' yla her ne kadar zengin olsak da gösterişten nefret ederiz bu yüzden de ne öze okula gideriz ne de kendi arabamız vardır. Ben bunları düşünene kadar sahile gelmiştik. İlk bulduğumuz banka oturduk ve ben hemen " Biz nasıl kaçıcaz ? " diye sordum oda bana " Bir fikrim var ama kararsız kaldım. Dedi bede anlat deyince anlatmaya başladı " Bizim yan komşu İstek nine var ya onun torunu Kuzey var ya hani 8 yaşındayken oynadığımız. " benden anladım anlamında mırıltı çıkınca oda devam etti " Ha işte o ananesini 1-2 haftalığına gelmiş 2 gün sonrada dönüyormuş acaba ondan rica etsek bizi İstanbul ' a götürse olmaz mı ? Ama bir tek nerede kalacağımız sorunu var. Sence nasıl fikir? " Alında bu fikri çok iyi " Olur ona sorarız oda kabul ederse geceden kıyafetleri toplar yola çıkarız yanımıza biriktirdiğimiz paraları da alırız hem. Kalma işini de ayarlaması için ondan yardım isteriz. Orada da biz de bir yerde iş bulup çalışırız ya ona kiranın parası veririz ya da biz ayrı eve çıkarız nasıl fikir ? " diye sordum. O da benim fikrimi beğendi kolumdaki saate bakınca bizimkilerin kalkmasına az kaldığını fark ettim ve hemen ayağa fırladım. Afra' ya " Hadi kalk bizimkilerin uyanmasına az kalmış eve gidek. Sen 2 gibi bize gel oradan İstek nineye geçeriz. " dedim. Oda kafasıyla beni onayladı. Hemen yola çıktık. 5 dakikaya eve varmıştım. Allah' tan bizimkiler uyanmamıştı bende uyandırmamak için yavaş yavaş odama çıktım. Uykum olduğu içi hemen üstümü değişip yatağa geçtim. Tekrar uyanınca saate baktım saat 12 'ye geliyordu. Hemen üstümü giyinip aşağıya indim. Aşağıda bir tek annem vardı o da kara kara düşünüyordu. Annem de enim evlenmemi istemiyordu ama babama karşı çıkamıyor. Bende annem daha fazla üzülmesin diye Afra ile yaptığımız planı anlattım o da bu planı çok sevindi hatta o bize ev ayarlıyacakmış. Ayrıca Kuzey ' le konuşmaya gittiğimizde o da bizimle gelecekmiş. Saat 2'ye doğru Afra ve annesi Bahar teyze ile bize geldiler. Oda annesin üzülmesine kıyamamış ve söylemiş oda ben de gelip konuşucam deyince Afra 'da getirmiş. Annem ve bende hazırlanınca hep beraber yan komşumuza yani İstek ninenin evine gittik. Kapıyı Kuzey açmıştı. Oha bu çocuk küçükken sümüklüydü şimdi taş gibi olmuş bildiğin evrime kafa atmış. Ben bunları düşünürken salona geliştik bile İstek nine de salonda oturuyordu. Biz de hemen oturduk . Annemler nasılsın iyiyim faslını bitirdikten sonra annem iki kez öksürüp Kuzeye döndü " Kuzey oğlum senden bir şey istesek yapar mısın ?" diye sordu. Kuzey " Tabi efendim " deyince ben hemen araya girdim ve olayı anlatmaya başladım " Bak Kuzey bizim babalarımız iflas eşiğinde şirketi kurtarmak için Karşı şirketten borç para almak istiyorlardı. Karşı şirkette bunun karşılığında oğullarıyla bizi evlendirmek istemişler. Babamlar da bunu kabul etmişler ve bizi zorla evlendirmek istiyor ama bizde istemiyoruz. O yüzden bizde kaçma planı yaptık ve senden yardım alıcaz eğer izin verirsen. Ben sana planı anlatayım. Ben sana planı anlatayım. Duyduğumuza göre sen 2 gün sonra gidiyormuşsun. Sen giderken bizi de götürsen? Oraya gittiğimizde bir kaç gün sizde kalsak ? Annem zaten bize gizliden ev ayarlıcak o zaman kadar. Size yük olmayız işe falan gireriz olmaz mı ? Bak ben insana çok yalvarmam ama sana çok yalvarıyorum. Ne olur bu isteğimizi geri çevirme ." Arkadan annem, Bahar teyze ve Afra da yalvarmaya başladı bu arada Kuzey de düşünüyordu. Arkadan İstek teyzede bize arka çıkınca Kuzey " Tamam kabul ediyorum. Ev olayı ise bende kalabilirsiniz evde sadece ben ve arkadaaşm kalıyoruz. Biz de ev bulana kadar kalabilirsiniz. Çalışmanıza da gerek yok" dedi. Bunu der demez hemen ayağa kalkıp Kuzey 'in boynuna atladım. Ama çok geçmeden ne yaptığımın farkına varınca hemen geri çekildim. Annemler de bu habere çok sevinmişlerdi. Biz biraz daha ne yapıp ediceğimizi konuşup kalktık.
2 gün sonra
Bugün büyük gün hem evlenmekten hemde gözü paradan başka hiçbir şey görmeyen babamdan kurtuluyorum. Öğlene doğru Afra ile Bahar teyze geldiler. Annem ve Bahar teyze bize İstanbul ' a gidince ne yapıp ediceğimiz ile ilgili öğütler yağdırdılar. Akşama doğru Bahar teyze biz veda edip istemeyerek de eve gitti. Babama Afra burada kalacak diye yalan konuştuk. Gece gideceğimiz için Afra ile uyumaya kara verdik daha önceden bavulları hazırlayıp saklamıştık o yüzden valiz hazırlama derimiz yoktu. O yüzden hemen rahat bir şeyler giyip yattık. Gece 12 gibi annemin bizi uyandırmasıyla uyandık. Zor olsa da yataktan kalkıp lavaboya gidip hemen duş aldım. Ben çıkınca benim arkamdan Afra girdi. Önceden hazırladığım kıyafetleri giydim.
( Şapka hariç )
Saçlarımı da iki yandan balıksırtı örmeye başladım.Ben saçımı yaparken Afra da üstünü giyinmeye başlamıştı bile. Biz tamamen hazırlanınca bavulları alıp aşağıya indik. Kapıya çıktığımızda annem Kuzey 'e öğütler veriyordu. Bizim geldiğimizi görünce hemen lafını kesip bize sarıldı. Üçümüzün de gözü doluşmuştu. Vedalaşmamız bitince arabalara geçtik. Yolcu koltuğuna ben arakaya da Afra geçti. Yaklaşık 1 saat geçmişti ve daha 3 saat vardı. Afra yarım saat önce uyumaya başlamıştı ama ben yola çıkmadan önce uyuyunca uyku tutmadı. Ben de İstanbul' a gidincce ne yapıcağımızı düşünüyorum. Düşüncelerimden Kuzey 'in seslenmesiyle ayrıldım. "Efendim" diye sordum . Oda bana " Birbirimizi pek fazla tanımıyoruz kendimizi tanıtmaya ne dersin " diye sordu. Bende onu onayladım ilk ben anlatmaya başladım " Bildiğin üzere lise sona gidiyorum. Doktor olmak istiyorum tabi okuya bilirsem. Koyu Galatasaraylı 'yım. Rap hayatımda büyük bir önem taşıyor. Kick boksa ilgim fazla son olarak da futbol aşığıyım" Kuzey bu dediklerim üzerinde baya bir şarşırdı . O da bana kendisini tanıtmaya başladı " Lise sona gidiyorum. Okulumu bitince kendi şirketlerimizin başına geçicem. Bende koyu Galatasarylı'yım . Dövüş sanatlarına ilgim var ve benimde rap hayatımda büyük önem taşıyor. Aslına bakarsan çoğu özelliğimiz benziyor " dedi. Bende onu onayladım. Bu konuşmadan başka konuşmadık. Zaten benimde yarım saat sonra uykum geldi ve göz kapaklarım yavaş yavaş kapandı.
..............................................................................................
MERHABA! BU BENİM İLK KİTABIM DİĞER KİTABI İS EN YAKIN ARKADAŞIM YAZIYOR. UMARIM BEĞENİRSİNİZ