Klidný noci se nakonec dočkala měla krásný sen o tom jak se postavila ty partě a pak ji všichni řekli :jsi dobrá nikdo z nás jim neměl sílu se poszavit. Náhlé zazvonil její budík unaveně ho vipla a řikala si že ještě na pár minutek zavře oči. Nakonec se probudila až o 30 minut později rychle vztala a začala na sebe házet jeji tradiční oblečení černou vestu a nějaké tričko pak rifle a ponožky vilitla s kartáčem v ruce u botníku si vydělala boty. Utíkala k zadnímu rohu a tam stál už Samuel.A ptal se co jí zdržolo ona odpověděla že se jí kamarádky viptavali kam jde. Tak jí uvěřil sama se divila že jí to uvěřil. Rači to kdyby si to chtěl pro případ rozmyslet ale stejně řekl Ne. Tak se do toho pustili začali říkat kudy kdo chodí a v kolik hodin je a jestli se to opakuje. Zistili že nic neví. Řekli si že to zjistí. No tak se vrátili spátky do postelí. Elizabeth zavřela za sebou dveře do dívčích ložnic a holky se hned viptavali kde byla ona jen řekla že se byla jen napít a ony říkali my jsme tě viděli se Samuelem. Ona jim na to odpověděla že ji měl donést to pití tak proto byla sním. Sofie se na ni obrátila a řekla že to tak určitě nebylo. Pak tedy řekla holkám ať jdou spát a ty Elizabeth pojď se mnou. Odvedla ji pryč z pokoje a řekla že je slyšela a ať se nesnaží utéct. Je to nemožné a kdyby tě chytli dostali byste výprask proto mám ty jizvyčky na zádech. Prosím nedělej to je to bláznovství. Najednou u slyšeli kroky a hned poznali kdo to je jejich vychovatelka. Sofie šeptlá rychle schovej se a co ty Sofie. Já nevím. Jestli tě zmlátí tak já jdu taky já ti pomohu pojď budem dělat že jdem na záchod snad nám to vyjde. Holky obě vystrašené šli. Už ji viděli na dohled zastavila se a holky taky ukázala na ně aby šli za ní ony tedy šli řekla jim jenom kam jdou normálním hlasem ony ji odpověděly že jdou na záchod řekla jim jen na to ať jdou. A ta vychovatelka odešla a začala brečet Elizabeth se za ní rozběhla a začala ju utěšovat. Sofie jen zírala a divila se že je to možný a v hlavě si říkala včera její dlouhý hnusný proslov a dneska se rozhodla jí u těšit. Elizabeth se jí viptavala co se jí stalo ona ji řekla že ji vyhodí. Bylo jí to hrozně líto to bylo na ní vidět a do toho ticha najednou zaznělo chci se vám všem omluvit. Ale nevím jak to mám odčinit. Ale mě něco napadlo řekla Elizabeth. A co tě napadlo řekli najednou Sofie a vychovatelka co takhle něco uvařit. Ale co? Mě napadlo něco sladkého. Co takhle buchtičky se šódou. To je nápad vychovatelka a zeptala se holek jestli jí nechcou pomoct ony řekli že jo no tak šli s vychovatelkou do kuchyně. A začali vařit za chvilku tam byly už všichni sirodci. A říkali co to bude ale holky neřekli ani slovo a vychovatelka řekla ať jdou do jídelny. Za chvilku to bylo hotový a na stole. Začala se omlouvat všem co jim způsobila. A začala se ptát chtěla bych 6 dobrovolníků na upravení dvorku může to být kdokoliv Sofie a Elizabeth se přihlásili a pak se k nim přidal Samuel, Lukáš, Marie a Jan. Ahoj lidi dneska je ta kapitola trošku delší a omlouvám se za chyby a díky všem za podporu.
ČTEŠ
Ztracená Elizabeth
RandomJe to o malé Elizabeth která žila už od malička v sirodčinci a až bude starší tak sto ho sirodčince uteče a začne hledat své rodiče a cestou na lezné i něco cennějšího než chtěla najít.