Čtrnácti letá brunetka Elizabeth s modrýma očima. Začala poznávat svět ze druhé strany zdi nikdy je nepouštli ven tak nevěděla jakto tam vipadá za zdí.Chtěla to vědět za každou cenu.Za cenu nevyčíslitelnou za cenu vlastního života. Ona už jako roční dítě byla daná do sirotčince. V sirotčinci to proní bylo hrozné bála se každého dne. Byla tam také parta která šikanovala to byli ti nejstarší kluci.Každý den za ní chodily stím že ji chtěji zmlátit ale jednou se jim postavila a zbytek sirotků za ní. Bylo to pro ní tak užasné tak dokonalé děti se přestaly bát a začaly se radovat ale Elizabeth byla stále smutná chyběli jí rodiče které si pamatovala matně. Přišel za ní Samuel a zeptal se jí: ,, Seš v pořádku.'' Ona řekla že jí je fajn. Nechtěla se s nikým bavit chtěla byt sama tak mu řekla ať jde pryč ale on neposlechl tak se na něj rozkřikla a utekla od něj na je jí oblíbené místo. To místo bylo schované v rohu to ho dvora na velkém dubu a vždycky vylezla až na vršek to ho stromu a začala kreslit každého to co dělál. Ona chtěla kreslit přirodu, zviřata, rostliny a chtěla použít barvy protože kreslila jen šedý plácek. Tak jí napadlo že uteče ale jak?
Ahoj lidi to je moje první knížka dofám že se vám bude líbit jo a stohle knižkou mi pomáhala Eliška Blahovcová Děkuji všem kdo to četl a nebo čte.
ČTEŠ
Ztracená Elizabeth
De TodoJe to o malé Elizabeth která žila už od malička v sirodčinci a až bude starší tak sto ho sirodčince uteče a začne hledat své rodiče a cestou na lezné i něco cennějšího než chtěla najít.