7.BÖLÜM

12 1 0
                                    

6 OCAK
Bugün Çarşamba yine mesaiye kalacağım gün,her geçen saat bile benim için çok kıymetli çünkü çocuklarımı çok özlüyorum.Fakat bugün daha önemli bir sorunum var kızım Kiraz'ın çok iyi bir dostu var adı ceylin ve annesinin adı da Semra oda benim çok iyi bir dostum bugün kaza geçirmişler ve  bizim hastaneye getirdiler uzman doktorumuz kalbinde bir sorun olduğunu söyledi ve hemen ameliyata alındı direk ben devreye girdim baş cerrah olarak kalbi delik olduğunu gözlemledim, ameliyat başarıyla geçmesine rağmen kızı Ceylin iyi değildi büyük olasılıkla felç geçirmiş diye düşündük.Annesinin durumu şu an çok iyiydi fakat Ceylin öyle gözükmüyordu...

Sabah eve geldim Burak işe gitmişti ama çocuklar daha uyuyordu hemen onları kaldırdım servislerinin almasına az bir zaman kalmıştı yemek yediler ve gittiler.
Kiraz eve gelmişti bugün Ceylinin okula gelmediğini söyledi eğer Ceylinin felç geçirdiğini ona söyleseydim çok üzülürdü bende  lafï geçiştirmeye çalïştım.

Artık Ceylinin durumu gitgide kötûye gidiyordu.Daha 10 yaşında ve yatalak yaşıyor şu an,onun için çok üzülüyorum.

2 YIL SONRA
Şimdi 22 yaşındayım Semra'nın işyerlerinin bir balosu varmış onun en yakın dostu olarak sadece beni çağırdı.

28 NİSAN
Bugün baloya gidiyorum saat 18:00 da orada olmam gerekiyor. İlk başta güne kahvaltı yaparak başladım çünkü gunun en önemli kısmı.Sonra çocukları okula götürdüm ve eve geldim saat baya geç olmuştu şimdi sıra bana gelmişti.
~Bugün çok güzel olmam gerekiyor...
dedim kendi kendime neyse geçelim benim kıyafet seçme kısmına dağınık biri asla değilim bu yüzden hemen kıyafet bulabildim dolabimi bir süzerken yıllardır sakladigim annemin bana verdiği elbiseye çarptı gözüm bugün onu giyecektim küçükken çok imrenirdim diye hayallere daldım anneme çoook kucukken,
~Anne bu elbise çok güzel keşke benim olsa dedim.
~Elbette kızım bu zaten senin dedi.
~Nasıl yani?
~Sen büyüyünce çok güzel bir kız olacaksın bu yüzden bu elbiseyi sana saklayacagim zamanı gelince de sen giyeceksin benim tatlı kızım dedi.
~Anne...
~Efendim kızım?
~Sen hiç gitme beni yalnız bırakıp gitme olur mu ben sensiz yaşayamam seni çok seviyorum iyiki varsın
~Tabiki güzel kızım ben seni hiç bırakıp gidermiyim bende seni çok seviyorum şimdi yatağına yat ve rüyanda benim seni çok sevdiğimi ve asla terkedip gitmeyecegimi gör şimdi iyi geceler tatlım...
Evet şimdi senin bana verdiğin  bu elbiseyi ben giyicem annem keşke yanımda olsan küçükken senin bana verdiğin sözleri keşke tutsaydin ama neyse herşey buraya kadarmış şimdi senin verdiğin bu elbiseyi giyicem teşekkür ederim annem.
Elbiseli giydim makyajımı yaptım ve saçımıda yaptığıma göre artık cıkabilirim araba gelmişti,hemen içine bindim özel bir şöför tutmuşlardı ve nihayet balo yerine geldim bir restorantin içinde yapılıyordu havuzu da vardı ilkbahar havasında oldugu için bazı kişileri havuza girerken gördüm hemen Semrayi bulmaya başladım ve bu sırada bana garsonlar eşlik ettiler sanki çok özel ve önemli biriymisim gibi davrandılar bir masaya oturdum Semranin birazdan gelebileceğini söylediler o geldi ve biraz sohbet ettik çok güzel bir gündü eve geldim ve anladimki annemin elbisesini giymek benim için çok güzel ve önemli bir şey...

BİR YALNIZLIK SENFONiSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin