K@! VS M&?

277 32 7
                                    


Dzień z zakupami ;)

Start godzina 10:00

Kobieta i mężczyzna razem postanowili udać sie na zakupy, oczywiście jak to w życiu bywa...
Wejście do sklepu, godzina 10:15

Kobieta - Skarbie możemy wejść najpierw tutaj, maja tu cudowne kosmetyki, szminki, perfumy, pędzelki, cienie, błyszczyki...

Mężczyzna - ( i po co jej tego tyle, ja nie używam nic z tych rzeczy, nawet nie rozumiem jak połowy z tych rzeczy sie używa, po co jej to, i tak tego nie używa, kupuje tylko nowsze i nowsze, a pózniej jedno i to samo słowo na kon... )

Kobieta - Skarbie ale będziesz mógł za to zapłacić, zapomniałam portfela z domu.

Mężczyzna - Jasne skarbie nie ma sprawy. ( świetnie i znowu sie zaczyna, super i oczywiście musieliśmy wejść do Rosmana, o niesamowicie 70% rabatu na wszystko )

Kobieta - Kochanie zobacz jak cudownie trafiliśmy, 70 % na wszystko, kupie par drobnostek i juz nas tu nie ma Ok ?

Mężczyzna - Jasne skarbie, przecież wiesz ze uwielbiam z tobą chodzić na zakupy.
( Ciekawe co jest w głowie takiej dziewczynie gdy kupuje te wszystkie pierdoły ? )

Kobieta - o to jest mi potrzebne !! ( super znalazłam to czego szukałam, a ile odcieni, znakomicie, musze to mieć. )

Inna klientka - Przepraszam, to juz ostatni, zamierza pani to kupić, jak nie to ja z chęcią wezmę. ( Oddaj to suko, na twoja mordę i tak juz nic nie pomoże ! )

Kobieta - Właściwie to tak, zamierzam to kupić. ( O nie nie nie, nie ze mną te numery suko !! Jest ostatnie i moje )

Mężczyzna - Uuu ( No i co ja mam zrobić w takiej sytuacji, wesprzeć moja miłość i liczyć na jakiś numerek wieczorem.
Z drugiej strony, gdyby kłótnie wygrała ta pani, ja bym zaoszczędził pieniędzy? )

Kobieta - Skarbie, jestes ? Możemy iść mam juz wszystko co chciałam.

Mężczyzna - ( Woow, ominęła mnie cała ta sytuacja ? ) dobrze skarbie No to idźmy, juz 13 ale czas szybko leci.

Kasjerka - Należy sie 485 zł i 2 grosze.

Mężczyzna - Proszę ( a niby miało być 70% rabatu )

Kasjerka - Mogę być winna grosik ?

Mężczyzna - Jasne ( Nie kurwa oddawaj, a w sumie udław sie tym groszem ! )

Kobieta - Mogli byśmy wejść jeszcze do H&M obejrzeć jakieś ciuszki.

Mężczyzna - Jasne. ( Boże !!!! Czemu mnie nienawidzisz. )

Kobieta - Możesz wejść ze mną, po przymierzam, sprawdzisz i powiesz mi w czym mi do twarzy dobrze ?

Mężczyzna - jasne skarbie.

2 godziny pózniej !!

Kobieta - A co myślisz o tym, pasują mi te spodnie, czy nie wyglądam w nich za grubo ? A moze juz ci sie nie podobam ?
Pewnie masz inna ?
Czy ty mnie w ogóle słuchasz ??

Mężczyzna - Tak, tak skarbie słucham cie, wyglądasz fantastycznie jak w 50 poprzednich.

Mężczyzna - Możemy wreszcie wejść do sklepu z odzieżą patriotyczna, wiesz ze uwielbiam te ciuchy.

Kobieta - jasne możemy, ale szybko Ok !

Mężczyzna - Ok

Kobieta - Ok, rozejrzyj sie skarbie co bys chciał kupić, a ja poczekam na zewnątrz, nie chce mi sie z tobą tu siedzieć, usiądę tam na ławeczkę Ok ?

Mężczyzna - Jasne skarbie :) Ja za chwile
wyjdę.

Kobieta - Super juz skończyłeś, możemy wejść jeszcze do sklepu z bielizna, mam ochotę kupić cos na wieczór najlepiej takie seksi .......



........... @@@ kiedyś dokończę

Eksplozja Mózgu GwarantowanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz