louis' Imagine

1.3K 47 1
                                    


انتى و لوى كنتوا بويفريند و جيرلفريند و انتوا فى الثانوية و ده قبل ما لوى يدخل الاكس فاكتور و انتوا الاتنين كنتوا بتحبوا بعض اوووووووووووووووووووووى و كان لوى دايما بينام معاكى و كان بيغنيلك كل يوم قبل متنامى بعدها امه و اخواته شجعوه انه يدخل الاكس فاكتور و انتى كمان شجعتيه و لما دخل الاكس فاكتور بردو كنتوا بتحبوا بعض و مع بعض لسة ماسبكيش و لما دخل الفرقة و بعد اسابيع كتيرة مش بقيته تشوفوا بعض بعدها لقتى لوى جالك و بيقولك.
Louie : (Y/N) I Must To Break Up With You.
You : W-W-What ??
Louie : I'm So Sorry Baby But Simon Told Me That.. I'm So Sorry.
*You Were Crying So Hard.*
Louie : Please Sweetie Don't Cry And You Must To Know That I Love You So Much And I Won't Ever Forgot You EVER.
You : I Need You Louie Please Don't Go.
*He Kissed You So Hard*
*And He Is Crying Too*
Louie : I Love You. *He Said That With Tears*
You : I Love You Too. *You Said That With Tears Too*
بعدها مشى و مش شوفتيه تانى و عدت 4 سنين و انتى كل يوم بتعيطى عشان وحشك لوى اووووووووى و انتى طبعا كنتى بتابعى اخباره و كدة و فى يوم انتى قررتى انك تقابليه و كنتى بتجهزى شنطك عشان تسافرى لندن بس سمعتى صوت الباب بيخبط.
روحتى فتحتى و انتى مش كنتى متوقعة مين اللى بيخبط.
You : LOUIE.
Louie : Hi.
انتى نطيتى عليه و حضنتيه جامد اوووووووووووووى و هو بردو حضنك جامد و شالك وانتوا حاضنين بعضكوا و مشى بيكى و هو شالك بردو و قفل باب البيت برجله و قعدك على الكنبة و انتى كنتى عمالة تعيطى جامد اووووووووووى.
Louie : Please Don't Cry... I'm Here. 
You : I Miss You So Much Louie... I Miss You So Much.
Louie : I Miss You Too Baby.
*He Hugged You Tightly* 
Louie : I've Never Forgot You.
You : Me Too Louie... I Was Crying Everyday Because You Weren't Beside Me.
Louie : I'm So Sorry.
You : It's Fine... You here Now. 
Louie : I Love You. 
You : I Love You Too. 
*He Kissed You*
You : I Miss This Kiss Too. 
Louie : Me more. 
The He Kissed You So Hard

1D Imagines ;)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن