انتى كنتى صاحبة نايل اووووووووووووووووووى بس انتى كنتى بتحبيه و فى يوم جه ولد تانى اسمه مارك وقالك انه هو معجب بيكي اووووووووى و سألك انك تواعديه و انتى وافقتى بس عشان انتى عايزة تعرفى ردة فعل نايل و لما قلتى ل نايل هو اتفاجأ و اتصدم لانه كان بيحبك بس انتى مش تعرفي انه بيحبك ف فى يوم انتى كنتى رايحة لمارك في بيته و انتى معاكى المفتاح ف دخلتى لقتيه بيبوس صاحبتك المفضلة صاحبتك اللى انتى بتثقي فيها اووووووووووى فانتى فضلتى تعيطى ف مارك لاحظ كدة و بعد عنها و كان رايحلك بس انتى بعدتيه عنك انتى اصلا مش كنتى زعلانة عشان مارك بيخونك لا انتى كنتى زعلانة عشان صاحبتك اللى انتى بتثقي فيها خانتك فانتى طبعا رحتى لنايل و قلتيله كل حاجة و هو حضنك و حاول يهديكى عشان انتى كنتى بتعيطى.
Niall : Why Are You Crying Like That , He Is Just An Idiot.
You : I'm Not Crying Because Him I Don't Like Him Or Love Him.. I'm Just Crying Because I Trust In My Friend SO Much But She Cheats Me.
Niall : You Don't Love Him ?
You : Aha.
Niall : But Why You Were Dating Him ?
YOu : Ummmmmmmm, I'll Tell You The Truth.
Niall : I'm Listening.
You : N-N-Niall I-I-I Love You .. And I Was Dating That Idiot Because i just Want To See Your Reaction And Find If You Love Me Or Not.
Niall : Ummmmm, That's Funny. xD
You : Why ?
Niall : Because I Love You So Much And When I Saw You In Mark's Arms I Become So Jealous.... I Love You.
You : Oh God ... I Love You NiNi
He Laughed Then He Kissed You