Chapter-4

107 8 1
                                    

 

ဒီေန႔baekhyunႏွင့္မနက္စာစားရန္Chanyeolတစ္ေယာက္baekhyunအိမ္ေရွ႕တြင္ေစာင့္ေနေလသည္။အခ်ိန္ေတာ္ၾကာမေတြ႕ရၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္သူလြမ္းစြတ္မိပါသည္…။သူရက္စက္ခဲ႕တာေတြအတြက္လဲ ေတာင္းပန္ရဦးမည္…။
အခ်ိန္ေတာ္ၾကာသည္အထိထြက္မလာသည္မို႔စိတ္အနည္းငယ္ပူလာသည္ ေစာနကတင္လာၿပီလို႔ေျပာေနေသးတာ…ဖုန္းထပ္ဆက္ရန္လွမ္းကိုင္ခ်ိန္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာလာထိုးရပ္တဲ႕ကားတစ္စီး…ထို႔အတူအိမ္ထဲမွထြက္လာေသာသူ…

အျပာႏုေရာင္T-shirtနဲ႕အတူဂ်င္းေဘာင္းဘီအျပာေရာင္အက်ပ္ကေလးဝတ္ထားတဲ႔သူကဟိုအရင္တစ္ခ်ိန္တုန္းကလိုေသးေသးေကြးေကြးနဲ႔ခ်စ္စေကာင္းတုန္းပင္။သူထြက္လာၿပီမို႔ကားေပၚကဆင္းကာလွမ္းေခၚမည္အျပဳမွာ…

    "Kaiေရာက္ၿပီလားငါလည္းအခုဘဲဆင္းလာတာ…"

"အင္း…ၿပီးၿပီလားဒါဆိုသြားမယ္ေလ…"

"ေနဦးKai…chanyeol…ငါတို႔ေက်ာင္းတုန္းကစားေနက်ဆိုင္ေလးကိုသြားၾကမယ္ေနာ္…မင္းေရွ႕ကေမာင္းသြားႏွင့္…"

"ေအာ္အင္းအင္း…ဒါဆိုငါသြားႏွင့္မယ္"

"အင္း…"

ေျပာၿပီးChanyeolဆိုင္ေလးရွိရာသို႔ေမာင္းထြက္သြားေလသည္။က်န္ခဲ႔သည့္Kaiကိုစကားေျပာရန္ baekhyunတစ္ေယာက္Kaiေရွ႕တြင္ရပ္လိုက္သည္…သူသိသည္Kaiေဒါသျဖစ္ေနၿပီဆိုတာ…ဘာတစ္ခြန္းမွမေျပာဘဲChanyeolကိုပါမနက္စာေခၚစားတယ္ဆိုတာကို…သူတင္မကChanyeolလဲမသိဒါေတြအားလံုးbaekhyunတစ္ေယာက္ထဲစီစဥ္တာႀကီးသာ…

"baek…"

"miya…တမင္ႀကိဳမေျပာလိုက္တာျငင္းေနၾကမွာမို႔…မင္းစိတ္ကိုငါနားလည္တယ္…ဒီလိုဘဲငါ့စိတ္ကိုလည္းနားလည္ေစခ်င္တယ္…"

"ဘာလဲကိုယ္နဲ႔လက္ထပ္ရမယ္သူကို…သူခ်စ္ေသာသူနဲ႕အဆင္ေျပပါေစဆိုၿပီးအကုန္လံုးကိုၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴလိုက္ေလ်ာရမွာတဲ႕လား…baekကိုယ့္ကိုလူဆိုးေနရာပါေစခ်င္ေနတာလား…ဒီဇာတ္လမ္းမွာဘာလဲကိုယ္ကလူၾကမ္းလားဟမ္…"

"baekေျပာခဲ႔ပါတယ္သူ႔ကိုမစြန္႔လႊတ္နိုင္ဘူးလို႔…"

"ကိုယ္ကေရာ…ဟမ္ကိုယ္ကေရာလို႔!! "

Melody From The HeartWhere stories live. Discover now