IV

12.1K 849 491
                                    

PinkieMinkie: Altında inlemek istiyorum.

Hobie: Sana da merhaba.

PinkieMinkie: Cidden çok güzel bir gün instagram da fotoğrafını gördüm daha da azdım teşekkkürler. Neden böyle fotoğraflar paylaşıyorsun?

 Neden böyle fotoğraflar paylaşıyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hobie: Çünkü seksi çıkmışım?

PinkieMinkie: Şöyle fotoğraflarını gördükçe aklıma daddy fantezisi geliyor denesek mi? Senin kediciğin olabilirim~

Hobie: Aishh cidden!

PinkieMinkie: Tam bir daddy gibi duruyorsun. Cidden sikeyim!

Hobie: Seni velet süslü hayal dünyan da fotoğraflarımla ilgili fanteziler kurma. Artık sinirleniyorum siktir git başımdan!

PinkieMinkie: Küfür etmeni görmezden geliyorum.Velet mi? Sensin velet! Senden büyüğüm ben.

Hobie: Büyük olduğuna emin miyiz? Penise düşkün sürtüklerden bir farkın yok. Burdan bakılınca deliğine gircek penis arıyor gibi gözüküyorsun. Sokağa çık ve kendini becert!

Görüldü 21:58

Hobie: Cevap verecek yüzün bile yok.
*Mesajınız gönderilemedi.*

Hobie: Bir de engelledin mi? Komik.
*Mesajınız gönderilemedi.*

~°~
• 1 Saat Sonra •

Hoseok: Hyung!

Görüldü 23.10

Hoseok: Yoongi hyung!
Bana cevap ver görüldü atma.

Yoongi: Ne var?

Hoseok: Neden sert çıkıştın ki hyung ;(

Yoongi: Ne söyleyeceksen söyle sonra defol Hoseok.

Hoseok: Yani ben şey sadece eve gelmedin merak etmiştim.

Yoongi: Sonra geleceğim.

Hoseok: Pekala geç kalma hyung.

Yoongi: Cidden umrunda mı?
Umrundaymış gibi davranmayı kes Hoseok.

Hoseok: Neden böyle davranıyorsun bir anda hyung? Yine mi birilerini beceremedin ve sinirini benden çıkarıyorsun.

Yoongi: Sesini kesmezsen sesin kısılana kadar seni becereceğim Jung Hoseok şimdi beni yalnız bırak!

Görüldü 23:24

~°~

Ben burayı çok boşlamışım ya sövebilirsiniz 😂😂

I Want You • YoonSeok • Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin