I eat pasta for breakfast page 343

1K 44 29
                                    

Selam bebeklerim ben geldim!

Güzel güzel güzel haberlerim var.
Birincisi; Watty'e döndüm.
İkincisi; Toby abla sürüyle bölüm attı.
Üçüncüsü; Tai yaşıyor.
Dördüncüsü; Okul bitiyor.
Beşincisi; Kuzenim geliyor.

Kötü kötü kötü haberlerim var.
Birincisi; Pazar günü ananeme gidiyorum ve internet 1 GB vs. 1 ay.
İkincisi; Sonraki bölüm çok uzun ve çevirmeye üşeniyorum.

Evet böyle jxjsjjsjxjdjs

***

Ve önemli birkaç şey daha var

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡5 GÜN SONRA YANİ 20 OCAKTA IEPFB'I ÇEVİRMEYE BAŞLAMAMIN 1.  YIL DÖNÜMÜ!!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Bu gün benim için çok önemli çünkü eğer o gün bunu yayınlamaya karar vermeseydim şuan kişiliğim, arkadaş çevrem, dünya görüşüm, yaşam tarzım falanım filanım çoook farklı olurdu.

Abarttığımı düşünebilirsiniz. Ama Watty, CP, fandom ve Deviantart benim hayatımı kurtardı. Deresi ve kişiliğini bulamamış bir ergen olarak dolaşmaktayken bunlar beni mutlu etti ve şuan olduğum kişi olmamı sağladı.

Neyse böyle böyle baya bi konuşurum. Bütün duyurularımı bu bölüme sakladım 😊😊😊 (ne itici surat mk bu)

Neyse şeyi diyecektim
O gün için Lazari veya IEPFB fanart ya da cosplayi yaparsanız bana atın lütfen.

Şimdiden teşekkürler ♡

***

Bölümle ilgili açıklamaları sonunda yapıyorum hsjshjdhsjxhx

Midrealm nedir onu anlatayım.
Orta dünya/ orta diyar vb. anlama geliyor.

Sonraki bölümde bunu daha net anlayabilirsiniz. (Tabi düzgün çevirebilirsem jjsbdjsbxjndjx)

***

Of yoruldum yazmaktan yahu

Sonraki bölüm bu hafta gelir merak etmeyin. Gelmezse hatırlatın. Bu arada panoma yazdıklarınızı okudum ama cevap veremedim çünkü geçen hafta Watty kudurmuştu.

Ha bu arada,
Mangayı unuttuğunuzu biliyorum...
Çünkü ben de unuttum...
Şimdi önceki 10 sayfayı okumalıyım...

Stay Creepy ♡

{Sen ki o sonuna kadar atlamadan okuyan çocuk, dünyayı sen ve senin gibiler kurtaracak} (BDJSVSJSGXHXSHXHDHDBJCJDJ)

I eat pasta for breakfast 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin