Ben özürdilerim seni farketmedim gerçekten Özür dilerim seni görmedim.
O yakışıklı çocuk önemi yok deyip susturdu beni ve bana biraz sert tavırla bir daha kine önüne bak .
Dedi ve gitti ben de sınıfı mı aramaya devam ettim bişey duydum ve yanıma baktığım da bir kız var dı ve ..Bana meraba dedi ve ben de ayn şekilde cevap verdim meraba diye .
Sen galiba yenisin .
Evet yeni geldim.
Ben eda .
Ben de yağmur dedim.
Ve eda ardından hangi sınıf tasın diye sordu bende 11.b dedim oda dediki bende 11. B sınıfın da yım hadi sınıfa gidelim dedi ğin de içim den bir oh çektim ni hayat bulmuştum.Eda beni sınıfa girer girmez bi kızla tanıştırdı ve ismi Elif ti ve çok sevecen güler yüzlü bir kız dı ardın dan bana bakarak meraba dedi ben de ayn şekilde meraba dedim.
Ve ardında sınıfta biraz oturduk ve zil çaldı. Eda ya ders ne diye sordum oda dersin matematik oldunu söyledi ve içimden bi gülmek geldi ama susmustum . Tepkim den heralde elif anlamış olmalı ki güldü bu derste iyi değilsin dedi.
Bende evet iyi değilim diye devam ettim hoca gelmesiyle beni farketti sen yeni geldin galiba . Evet efendim yeni geldim ismin ne diye sordu ve nerden geldimi sordu ben de ilk başta soruyu yanıtladım ismim yağmur ve izmirden geliyorum peki otura bilirsin dedi ..Ve aradan 10 dk geçti sınıfa sabahki çarpıştım çocuk girmisti . Geç kaldığım için özürdilerim dedi ve matematik hocası geç boş yere dedi ve sınıfta sadece benim yanım boştu ve yanıma geldi ..
İlk başlarda bana bakmaya başladı ama ben birsey yapamadım ama o çocuk artık sesizligi bozucak şekilde ben Doğuş senin ismin ne demiş gb bakış attı ve ismimi soyledim yağmur dedim.
Ve bana sabahki tavrın dan Özür diledi ben de sorun deyil haklıydın dedim ve sustum nihayet ders bitmisti doğuş ve benim yanıma eda ve elif son ra iki tane yakışıklı çocuk geldi ve bize slm dediler içlerinden biri esmer ela gözlü sen bizim tayfaya yeni katıldım heralde dedi ben de evet dedim .
İsmi ni söyledi berk ti ve elif in sevgilisiy di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kasaba
VampireBu kitapta yağmur diye bir kız var bu kızın annesi ve babası o 5 yaşında boşandı yolar hayatı boyun ca arasıra babasının da kalıyo ve annesi başka bir adamla evleniyor ve yağmur bu adamı segmedi için babasının yanına gidiyo sonra yeni okulda eda eli...