Seuraavana aamuna Clíona laittoi itselleen aamupalaa. Samalla kun hän laittoi paahtoleivät paahtimeen, hän mietti eilisen tapahtumia. Hän ei kieltänyt ettei Èimhín olisi ihan mukava, mutta ärsytti että hän oli vienyt Clíonan parhaan ystävän, vaikka olihan hänellä vielä Eithne. Sen lisäksi kannattaisi vielä muistaa ettei tämä ollut edes ensimmäinen kerta joten mitä suotta suuttumaan. Pekonin kärventyminen katkaisi Clíonan ajatukset. Hän nosti paahtoleivät ja pekonin lautaselleen. Mukiin hän kaatoi maitoa. Clíona söi aamiasensa sen erikoisempia ajattelematta.
Ensimmäisellä tunnilla oli aineena maantietoa. Heillä oli pari töitä ja Clíona sai parikseen Colmán Dunnin, yhden luokkansa puheliammista pojista. Clíona teki suurimman osan työstä kun Colmán vain höpötti vieressä. "Hei, haluaisitko lähteä joku päivä jonnekkin?" Colmàn kysyi. Treffejä Clíona ei kaivannut. "Ei kiitos, en ole lähdössä yhtään kenenkään kanssa treffeille, mutta voisit edes yrittää tehdä tätä työtä" Clíona totesi. "Ei sitten" Colmán sanoi. Pian tunti päättyikin ja Órlaith tuli hänen luokseen mutta niin myös Eithne. "Anteeksi siitä eilisestä, mutta Éimhím tarvitsee tukea, hän ei tunne ketään täältä mutta toivottavasti et pahastu siitä että olen hänen kanssaan vielä kun hän tulee" Órlaith sanoi. "Joo, ei mitään" Clíona päätti narrata Órlaithia, sillä ei tahtonut tapella. "Mutta Eithne on silti tänään vielä kanssamme" hän lisäsi perään. "Hyvä" Eithne sanoi. Kaikki kolme lähtivät kävelemään pihalle. Clíona ei yhtään tiennyt voisiko hän luottaa Órlaithiin...
Viides osa valmiina! Nyt tämä tarina on jo näinkin pitkällä. Kirjoitan tänään luultavasti vielä kuudennen! Tuli muuten mieleen mitä tykkäätte henkilö hahmoista jos tarinaa luette? Jälleen haluan kiittää uskollisia lukioita. Mutta nähdään seuraavan tarinan merkeissä tai vaikka kommenteissa!
YOU ARE READING
What happened in Belfast
RomanceAloitan siis viimein kirjoittaa tarinaa joka tapahtuu Pohjois Irlannissa, Belfastissa. Tarinassa seurataan 15-vuotiaan tytön Clíonan elämää. Tarina käsittelee hänen rakkauselämäänsä, mutta tämä ei tule olemaan mikään klisee tarina.