Merhaba ben Tuana. Başkalarına göre piskopat bi' kızımdır. Naparsın? Umrumda bile değiller. Size kendimi tanıtıcam. Her kız gibi yani çoğu gòtü kalkmış ibne gibi İstanbul değil, Ankara'dayim ben buraya aşığım. Şimdi neden beni 'piskopat' diye düşündüklerine gelelim, sigara bağımlısıyım herkez kızsa bile öyleyim. Birde esrar okuldaki lanet olası satıcılar yüzünden başladı ve BIRAKAMIYORUM. Dal kadar inceyim çok kötü, gunde 10 öğun yememe rağmen bu çok iğrenç. Bi' tane erkek 'Kardeşim' var oda benim gibidir, "Mal Emre" ondan başkada arkadaşım yok zaten. Genelde beraber içki, sigara içeriz ya da esrar çekeriz. Lise 4'e gidiyoruz Emre'yle aynı sınıftayiz. En arkada genelde uyuruz. Sürekli T-Rap, Metal ve Rihanna dinlerim. T-Rap bana cok iyi geliyor bilmiyorum. Birdeee, benim babam yok annem ise baskasiyla evli Emre'yle yaşıyoruz ikimizde çalışyoruz falan.
Emre'nin ağzından;Merhaba ben Emre. Başkalarına göre piskopat bi' erkeğim. Sikime bile takmıyorum hiçbirini. Kardeşim "Aptal Tuana" çok seviyorum onu, tam anasınıfında beri yakın arkadaşiz aslıbda birşey itiraf ederdim ama belki sonra. Onun hep yanindaydim ben tabii oda hep benim yanımda. Lise 4'e gidiyoruz aynı siniftayiz ve en arka sırada uyuruz genelde. Genelde T-Rap, Metal ve Rihanna dinlerim Tuana'da oyle hep beraberiz zaten birdee, benim annem yok, babamda ben 4 yasindayken siktir olup gitti. Tuana'yla yasiyoruz caliyoruz okul cıkışı Starbucks'da garson gibi birsey cok sıkıcı amına koyayım.