Okulda 2 gün

15 0 0
                                    

Ben yeni bölümü yazdım okumak isterseniz:

******

Emre'nin ağzından;

     Tuana, çok güzel uyuyordu saat 6:30'du ben onun için uyanmıştım. Onun için kahvaltı hazırladım. Bugun gunlerden persemde ve aksam üzeri "Kardeş Payı" var. En sevdigimiz dizi ikimizde o gun ekranin karsisindan kimse hareket ettiremez. Ama once okul vardi Tuana kalkmisti ve benim yaptigim kahvaltiyi gorunce cok sevindi ^-^ Ee tabi sikimin okulu vardi o hazirlanmak icin odasina gitti, bende.

      Okula dogru kol kola yuruyorduk sinifa girip en arka siraya gectik. Bugun matematik sinavi varmis ah lanet girsin. En arka sirada Tuana'yla sinav kopyasi hazirlamistik. Sinav saati geldiginde bi sekilde verizektik birbirimize vericektik. Sinav'a girdgimizde hoca bizi gormedi artik 'pro' olmustuk aminakoyayim. Sinavdan 87 almistim w0w. Dersler bitmisti ve biz sinifta kalmistik, bilgisayarda falan takiliyorduk saatin cok gec oldugunu tam 5 saat sonra farketmistik hemen hazirlanip cikicaktik fakat, cok gecikmistik. Kapi kilitliydi acamiyoduk. Tuana hemen lafa atladi "Emre yarin, cumartesi okul yok n'olcak?!!" yuzumu buzdum bilmiyorum bizde burda kaliriz. Aslinda kalsak cok hos olurdu herhaldede kalicaz...

Tuana'nın ağzından;

       Okulda kalmistik eyvah! Karnim acikmisti Emre'yi azarladim yarim saat ama hep onun yuzunden belkide benim belkide ikimizin, her neyse okulda kaldik ama aslinda iyi bir seyede donusturulebilir mesela "İ K İ K İ Ş İ L İ K P A R T T İ"

Emre; "Nee?! :)"

Seslimi soyledim ben bunu?

"Ne ne Emre?"

Emre; "Ne partisi amk"

off sesli soylemistim Allah belami vermis gibi hissettim bi an. Cantami bosalttim icinde

*Bi paket esrar cikti, birde "Jack Daniel" çıktı en azından bu gunluk bu esrar yeterdi, Emre elimden kapti. Emre'ye sordum "Senin cantanda ne var gerizekali?"

Emre; "Bilmiyorum aptal sen bak"

Cantasina baktigimda bi' gunluk tarzi defter cikti bu ne diyip gosterdim ve hemen okumaya koyuldum. Emre elimden almaya calisti ama kactim.

Emre; "Ya lutfen Tuana :("

Ben gulerek "ya ama dur :asjw"

Okudugumda icinden cokta garip yazilar cikmisti ben koseye oturup aglamaya basladim.. Emre bu gunlugu tam 10 senedir tutuyordu ve ben daha yeni farkediyordum. Emre yanima geldi ve aglama tarzi standart erkek laflari soyledi. Ben hala agliyordum ve okuldan bi' ses geldi Emre oraya dogru yurudu ve...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TanıtmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin