1 Dio

34 0 0
                                    

Konacno zavrsila srednju.Za nekoga to je kosmar ali za meni nije jer nisam neke prijatelje imala tamo.Jedini koji se druzio sa mnom je bio moj brat Josh.Ja sam imala 2 brata Josh i James ali James pocinuo od raka i mislim da moj otac jos nije preboleo njegovu smrt.Sa moju porodicu resili da idemo na rucak.Kad smo pristigli ispred restorana dvoje momaka koje su radile tamo su stajale i cekale da parkiraju nase auto.Momak sa plave kose uzeo je kljuc spremajuci se da parkira nase auto.Kad sam izasla moja knjiga mi je pala i tada jedan momak dosao mi pomoci.

"Jade"rekao je on sa osmjehom

"Ashton da li si to ti?"

"Sjecas se meni?'

"Naravno da se sjecam kad smo isli u istu skolu"

"U pravu si"rekao je i podao mi knjigu.Ja sam ustala da udjem u restoranu ali sam se vratila nazad.

"Ashton?"

"Da?"

"Mozes li mi se potpisati tu u knjigu"

"Naravno"rekao je i uzeo mi knjigu i potpisao se pod njegovu sliku jer to je bila knjiga sve koje su zavrsile.Ja sam mu se zahvalila i konacno usla unutra.Nasla sam nase mjesto i sjela.Moje roditelje su narucile hranu i pricale su nesto a ja sam gledala napolje i on je bio tamo sa svojim prijatelju stajali su i pricali su.Tada sam cula kako me moj otac zove.

"Jade sta zelis da uradimo za tebe" 

"Nista tata"

"Molim te zavrsila si srednju zelimo uraditi nesto za tebi pred da odes"

"Okay zelim zabavu"

"Da zabavu"

"Odamno nismo imali zabavu to je dobra ideja"rekla je moja mama

"Ok zabava neka bude"

"Hvala"

Kada smo zavsili sa ruckom izasli smo napolje.Moji su usli u auto ali ja sam otisla do Ashtona i njgovog prijatelja.

"Ashton dali bi voleo da dodjes?"

"Gde da dodjem?"

"Na moju zabavu"

"Konacno ces da uradis zabavu?"rekao je plavokosi momak sa pirsing na usnama

"Luke molim te" rekao ashton na njegovom drugu

"Ne morate doci ako ne zelite" rekla sam i se uputila prema autu i tada zacula njegov glas.

"Jade?"

"Molim Ashton?'

"Ja i Luke bi voleli doci na zabavu"

"Okej vidimo se veceras"

"Vidimo se" rekao je Ashton i nije prestao gledati me mene i ja njega dok nisam usla u auto i otisli smo iz restorana.

Endless Love Ashton Irwin PricaWhere stories live. Discover now