Crrrrrrn......Bože zase ten budík. Ako ho ja nenávidím. Nakoniec som ale vstala pretože nechcem zmeškať posledný deň školy. Zajtra sa sťahujeme do Nórska a chceme sa ešte s Emmou rozlúčiť so spolužiakmi. Strašne sa teším pretože tam bývajú moji a Emmini obľúbený speváci Marcus a Martinus. A mama hovorila že dom v ktorom budeme byvať je veľký a luxusný. A inak ahojte ja som Anett. Mám 15. Rada tancujem, robím gymnastiku a atletiku. Mám dvojičku Emmu. Keď som vstala z postele išla som do kúpeľne kde som vykonala rannú hygienu. Potom som sa išla obliecť, namalovať a očesať. Obliekla som si toto:
Keď som bola hotová zobrala som si školskú tašku a išla do kuchyne. Tam už bola Emma aj s mamou a otcom. ,,Dobré ráno'', pozdravila som. ,,Dobré'' pozdravili všetci. Na raňajky boli palacinky s Nuttellou. Mňam tie milujem. ,,dnes Vás zaveziem do školy'', povedal oco. Väčšinou chodíme autobusom. ,, a máte už všetko zbalené babi?'' opýtala sa mama. ,, ano mami neboj sa" povedala som. ,,Ja sa nebojím ale nepotrebujem aby ste mi v strede letu povedali že ste si niečo zabudli" povedala mama. My s Emmou sme sa len na seba pozreli a prekrútili očami. Keď sme dojedli, išli sme sa obuť a potom do auta kde nás už čakal oco. Vystúpili sme pred školou kde sme stretli našu najlepšiu kamarátku Leu. Ona je jediná za kým mi bude s tej triedy smutno. Na chodbe sme sa pri skrinkách prezuli a vybrali učebnice na prvú hodinu. Na matiku. Neznášam ju. ,,Máte tú úlohu?" opýtala sa nás Lea. ,,A do p..e." zahrešila som s Emmou naraz. Vošli sme do triedy a hneď medzi dverami nás pozdravila tá krava Jessica. Nenávidím ju. Má na sebe asi tonu make-upu. Ohovára ma a robí si zo mňa srandu. Raz ma na obede potkla a všetko mi spadlo a potom ma obliala džúsom. Kvôli nej sa mi smiala celá škola. Keď sme odpísali posledné čísla od Lei akurát zazvonilo. Lea nám vždy dáva opisovať úlohy. Milujem ju😂Matika prebehla celkom rýchlo a teraz ide slovina. To prežijem. Slovina skončila a my sme mali už len všetkými obľúbené hodiny ako telesná, informatika, hudobná a výtvarná. Našťastie nám odpadla 7. hodina čo je dejepis. Ten zo srdca neznášam. Mám tam známky 3,3,3,2,5,1.😂Ale veď nevadí😂. Keď sme skončili školu išli sme domov. S Emmou a Leou sme sa dohodli že pôjdeme na pizzu keď sme tu posledný deň. Objednali sme si 2 pizze a colu. Ked sme dojedli zaplatili sme a išli domov. Keď som prišla domov zistila som že je 16:00. ,,do riti, za 30 minút mi začína tanečná" rýchlo som si zbalila veci a išla na tréning. Emma tiež zabudla. Keď sme s Emmou prišli bolo 16:25. Za päť minút začíname. Rýchlo sme sa prezliekli a išli do telocvične. Tancovali sme na pesničky Havana, Swish Swish, Rockstars, a aj na Marcusa a Martinusa konkrétne na pesničku girls a make you believe in love. V strede tréningu niekto vošiel do telocvične. Neuveríte. Bola to Jessica!!? Čo tu tá chce? Nakoniec sme sa dozvedeli že Jessica nastupuje do nášho tanečného týmu. No to bude pohroma. Lebo Jessica vôbec nevie tancovať. Tancuje ako postihnutá. Asi ju ťahá tá tona make-upu k zemi😂😂Našťastie odchádzame odtiaľto preč😂Po tréningu Emma išla domov a ja som tam zostala lebo som mala ešte atletiku. Domov som sa vrátila okolo 19:00. Išla som sa navečerať. Mali sme ešte palacinky z rána. Keď som dojedla išla som za Emmou a pozreli sme si film. Keď sme dopozerali išla som si dať pyžamo a išla spať lebo ráno vstávam o 5:00 lebo lietadlo ide skoro ráno. Ešte som pozerala sociálne siete a potom som zaspala.
____________________________________________________________
Takže toto bola prvá časť. Dúfam že sa Vám páčila aj keď bola kratšia. Má 652 slov. Ale nabudúce bude dlhšia. Ak sa Vám príbeh páčil dajte vote alebo nejaký pekný komentár.